Karavaanarin keskustelufoorumi
Karavaanarin keskustelut => Karavaanarin olohuone => Aiheen aloitti: Jushi69 - 10.08.2012 kello on 22:39
-
Japsit sen osaa. ;)
Skylinin seuraajaksi on tullu Toyolta malli jota on kehuttu kaikkialla... Thumb
http://www.toyota.fi/ajankohtaista/uutiset/gt-86-intohimo_on_palannut.tmex
Ei puutu kun raha...mutta nythän onkin lotto ja eurojack potti vetämässä... :)
-
Mitä tekoa tuollaisellakin lelulla on?? Ei kelpaa edes verkonpainoksi...
-
Mitä tekoa tuollaisellakin lelulla on?? Ei kelpaa edes verkonpainoksi...
Noh, noh :(
Tuonhan voisi laittaa paremmalle puoliskolle työ ja kauppakassiksi, kunhan vain korjaavat tuon vajaavetoisuuden puutteen Thumb Thumb Thumb
toyjota jollet muuta saa ;D Thumb Thumb
-
No eihän toi kyllä mikään urheiluauto ole. Noita 200hp vermeitä alkaa olemaan jo kaikki kunnon perheautotkin. hauskinta tuossa on se, että Suomessa hinta on vajaat 50k ja muualla n. 25k.
-
Mitä tekoa tuollaisellakin lelulla on?? Ei kelpaa edes verkonpainoksi...
Thumb Thumb
-
Thumb Thumb
Ja kaasupohjassa kokoajan >:( >:( Mitähän tuokin viimeinen virke tahtoo sanoa 400r/min eroa.
"Sylinterimitat ovat kaimoja auton nimen kanssa: sekä iskunpituus että sylinterin halkaisija ovat 86 mm. Moottori tuottaa 147 kW (200 hv) pyörimisnopeudella 7 000 r/min. Maksimivääntö on 205 Nm/6 600 r/min. Reipas suorituskyky on siis käytettävissä poikkeuksellisen laajalla kierrosalueella.Syl interimitat ovat kaimoja auton nimen kanssa: sekä iskunpituus että sylinterin halkaisija ovat 86 mm. Moottori tuottaa 147 kW (200 hv) pyörimisnopeudella 7 000 r/min. Maksimivääntö on 205 Nm/6 600 r/min. Reipas suorituskyky on siis käytettävissä poikkeuksellisen laajalla kierrosalueella."
-
Uudessa urheiluautovertailu ssa tuo Subaru/Toyota jä Kuplalle ratanopeudessa. Lammas suden vaatteissa :o . Lisää www.tekniikanmaailm a.fi
-
Nämä pojat on testanneet vähän enempi autoja niin kyllä heidän arvionsa on lähempänä totuutta. Thumb
http://www.topgear.com/uk/toyota/gt-86/road-test/driven
Siellä se sanotaan tekstin loppuosassa. ;)
-
Ja kaasupohjassa kokoajan >:( >:( Mitähän tuokin viimeinen virke tahtoo sanoa 400r/min eroa.
"Sylinterimitat ovat kaimoja auton nimen kanssa: sekä iskunpituus että sylinterin halkaisija ovat 86 mm. Moottori tuottaa 147 kW (200 hv) pyörimisnopeudella 7 000 r/min. Maksimivääntö on 205 Nm/6 600 r/min. Reipas suorituskyky on siis käytettävissä poikkeuksellisen laajalla kierrosalueella.Syl interimitat ovat kaimoja auton nimen kanssa: sekä iskunpituus että sylinterin halkaisija ovat 86 mm. Moottori tuottaa 147 kW (200 hv) pyörimisnopeudella 7 000 r/min. Maksimivääntö on 205 Nm/6 600 r/min. Reipas suorituskyky on siis käytettävissä poikkeuksellisen laajalla kierrosalueella."
Oisko toimittajalla ollu samanlainen lukihäiriö ku mulla..
Lukkin ensin ett max vääntö 600 rpm...
-
Toitsu haluaa jostain syystä olla "vajaa", kun tiedetään, että föönillä tuossakin pelissä olisi 1.5x enempi vääntöä ja tehoa, ja osakaasulla parempi talous..
Itseasiassa tuo vääntö vastaa normi 2 litraisen bensavaparin (perheauton) vääntöä, mutta kierrosalue tuplat - mitähän se on 2.000rpm, jos huippu 6k6 rpm.. 8)
Jenkeissä -90 luvulla puhuttiin "sihteeriautoista" - perheauton pata ja sporttiauton kopsa; Celica 1.6, 100NX 1.6, jne.. :laugh:
-
Kannattaa lukea se TM juttu ennen kommentointia. Siellä on ratakuskit Knuttstorpin radalla ajamassa niitä autoja. Lue niin valaistut 8)
-
Kannattaa lukea se TM juttu ennen kommentointia. Siellä on ratakuskit Knuttstorpin radalla ajamassa niitä autoja. Lue niin valaistut 8)
;D
TM 14/2012 - lehdestä saksittua;
Lainaus:
<< HUONOA;
-
Tarkennetaan sitten: 'vajaavetoinen lelu'. Päivän Hesarissa oli Juttu Lexuksesta. Yhden kuvan alla näkyi lukevan:...urheilulliset metallipolkimet... ! Voi p*rse. Ensi viikon lehdessä varmaan esitellään sitten taas 'urheilullinen perhefarmari'.
Ps. Ei minulla ole huono päivä, minä vaan niin vihaan typeryyttä.
-
Ajaahan sen radan läsä tiskissä vaikka Erkkolan invamopolla. :P Mutta kun ei paukut riitä nopeaan kierrosaikaan. Niin sitten ei. Toinen ääripää oli hitaudessa se Hyundain sporttipeli. Voimaa oli muttei ajo ominaisuuksia. Jaguarissakin oli paukkua liikaa, tarjos perää rinnalle oli sitten paikka mikä vaan. Nopein oli McLaren ja varmaan kalliskin. Aika yllättävän vikkelä oli Audin TT jossa vanha suora 5pyttyinen modernisoituna. Ja joka nurkasta raapivana. Hauskaa luettavaa tuo artikkeli. Voisi tietenkin tuollaista itsekin kokeilla. Muttei paukut riitä hankintaan. Antaa niitten nauttia kellä on. Ei silti tuollainen Subaru/Toyota on varmaan vikkelä kun ostaa siihen moottorin.
-
Nämä pojat on testanneet vähän enempi autoja niin kyllä heidän arvionsa on lähempänä totuutta. Thumb
http://www.topgear.com/uk/toyota/gt-86/road-test/driven
Siellä se sanotaan tekstin loppuosassa. ;)
Eli yksi parhaista ei paras niinkuin treedin otsikossa väitetään ;)
-
Tuossa olisi vähän suorituskykyisempi auto.
http://www.koenigsegg.com/models/agera-r/
-
Eli yksi parhaista ei paras niinkuin treedin otsikossa väitetään ;)
Thumb ;D
Perjantai provo mutta saihan se kirjoittelua aikaan.
-
saihan se kirjoittelua aikaan.
Toyota-miehestä on kiva nähdä että oma merkki aiheuttaa keskustelua siinä missä Volvokin. ;D
Menkööt tämä sitten lauantain provona. ;)
-
Tuossa olisi vähän suorituskykyisempi auto.
http://www.koenigsegg.com/models/agera-r/
Eiks toi oo se joka kulkoo parhaiten sillä E85:lla? Siis ympäristöystävällin en urheiluajoneuvo Thumb
-
Eiks toi oo se joka kulkoo parhaiten sillä E85:lla? Siis ympäristöystävällin en urheiluajoneuvo Thumb
Tuosta E85-sopan käytöstä löytyy ihan tavan autoistakin suorituskykyisiä esimerkkejä;
Saab 9-3 2.0t BioPower - eli "bensa"-turbo, ei siis diesel; 163hp ja 320Nm. Thumb
Erikoista on se, että 95E10:llä ajaessa ei ole tehokkaimmillaan, vaan E85:lla. Noita softamuutoksia "BioPoweriksi" tekevät viripajat/kotikoodaajat tavan bensa 1.8t ja 2.0t malleihin, kun suurimmassa osassa polttoaineruiskupuo li etanolikelpoista vakiona..
Meinasin hommata dsl'in sijaan, mutta tupaöljyversion kulutuspuoli aivan toista luokkaa - puolet vähemmällä menee :laugh: