Karavaanarin keskustelufoorumi

Tekniikkakeskustelut => Matkailuautot => Kori ja alusta => Aiheen aloitti: Juha k - 27.06.2026 kello on 10:13

Otsikko: Moottorin/vaihdelaatikon tukikumit
Kirjoitti: Juha k - 27.06.2026 kello on 10:13
130 multijet 2011 mallisen kojelauta resonoi ikävästi sopivasti kytkintä nostaessa ja väliin tyhjäkäynnillä,ääni tulee sieltä vänkärin jalkatilasta alhaalta ja sen saa loppumaan kun sopivasti painaa kädellä sitä muovihäkkyrää mikä siellä alhaalla on,mutta mikä sen äänen aiheuttaa? Voisko olla joku kiinnike rikki tai löysällä vai mistä tuota ärsyttävää äänen aiheuttajaa pitäs alkaa katteleen?
Otsikko: Vs: Moottorin/vaihdelaatikon tukikumit
Kirjoitti: Yrjö - 27.06.2026 kello on 19:37
Kumit alkanaan löystymään vanhemmiten?  Ehkä saa selville kun ajaa nokan korokkeelle, poistaa panssarit ym., pääsee vääntelemään kumityynyjä rekka /sorkka ym.. Raudalla ja katsomaan.