Seinäänhän noita luukkuja on laitettu ulkopuolelle, voi jopa hyödyntää sahatun materiaalin luukkuun.Ulkohuonekaluja säilytänkin tällaisessa ulkoseinässä olevan luukun kautta. Mutta sisällä käytettäviä tavaroita mielellään säilyttäisi siten että ne saa sisältä esiin.
Vaunuun tein sohvan alle, autoonkin olisi nyt hyvä sängyn alle. Reikähän on helppo tehdä, mutta jostain täytyy saada isompi pala oveksi?Laitoitko mitään vahvistuksia , koska seinähän heikkenee kun siihen tehdään reikä?
Vaunusta sain yhden ylimääräisen hyllyn uhrattua siihen.
Tietty jos ei ulkonäöllä ole väliä niin ei haittaa jos on eri värinen... Itse haluan että näyttää lähes tehtaan tekemältä.
Laitoitko mitään vahvistuksia , koska seinähän heikkenee kun siihen tehdään reikä?
90 luvun Kafissa oli lankakorit vetokiskoilla istuinten alla väliseinin ja Verho edessä ,oli kätevät kun sai korit vedettyä käytävälle.Jo 80-luvun malleissakin. Kätevät käyttää, vaikkakaan tavaraa niihin ei mahtunut yhtäpaljoa, varsinkaan painavempaa. Käytettävyydessä pesi solikoiden läpsyluukut - todella epäkäytännölliset Kafiin nähden :D
Vetolaatikko liukukiskoilla olisi varmaan kätevä. Sahaisi niin ison aukon kun tarvii. Tekisi sahatusta kappaleesta sen etulevyn ja siihen joku kahva.
Sahatun reunan päälle T- profiilinen muovinauha , joka peittäisi sahatun reunan kun laatikko on kiinni.
Liian lepsut nostojouset (raskaalle patjalle) korvasin tukikepillä jotta sänky pysyisi ylhäällä.
Off-Topic:samoin.
pysyy kyllä ylhäällä patjan kanssa, mutta kun on lisäksi petari, peitot, tyynyt ja päiväpeitto niin vaatii tukikepit. Tottakai vois laittaa voimakkaammat kaasujousetkin mutta tukikeppi oli helppo tehdä. Nykyiset kaasujouset auttaa kuitenkin nostamista.
samoin.
pysyy kyllä ylhäällä patjan kanssa, mutta kun on lisäksi petari, peitot, tyynyt ja päiväpeitto niin vaatii tukikepit. Tottakai vois laittaa voimakkaammat kaasujousetkin mutta tukikeppi oli helppo tehdä. Nykyiset kaasujouset auttaa kuitenkin nostamista.