Karavaanarin keskustelufoorumi
Tekniikkakeskustelut => Matkailuautot => Aiheen aloitti: seppo - 10.01.2016 kello on 20:36
-
3.0 koneella olevalla 2008 Ducatolla hikka. Tämä ilmenee kierrosluvulla 2100-2300 1/min. Autolla ajettu noin 70 tuh. Sairaus ilmestyi vuosi sitten samoihin aikoihin kun kaasuläppäkotelo sytytti mi-valon. Kotelo vaihdettiin mutta hikka jäi. Olisiko niin ettei vika vaan ominaisuus ? Thumbd
-
Jos nyt jotain mieleen tulisi niin
- polttoainejärjestel mään pääsee ilmaa (esim suodattimen tiiviste, putkenliitos tms)
- ruiskutussuutin likainen (kokeile esim. STP lisäaineita poistuisko sillä)
- EGR järjestelmän vika (läppävikaa tai karstaa joka estää toimimisen kunnolla)
- suuttimien Johdinliitokset kunnolla kiinni ja puhtaat?
-
Sopiva OBD-softa ja läppäri polvelle, niin voi reaaliaikaisesti katsella mitä koneessa tapahtuu.
-
elm327 ja multiecuscan
-
Ei taida siitä (ELM 327:sta) olla apuja näissä uudemmissa Ducatoissa. :-\
http://karavaanari.org/index.php/topic,13041.msg249151.html#msg249151
-
Ei taida siitä (ELM 327:sta) olla apuja näissä uudemmissa Ducatoissa. :-\
http://karavaanari.org/index.php/topic,13041.msg249151.html#msg249151
Nykyään menee. Taitaa vissiin vaatia vielä adapterikaapelin.
-
Motonetissa tekevät asentajat nykyään todella hyvällä autokorjaamo monimerkki laitteella vikakoodi luennan . 19e Thumb. Selittävät samalla mistä on mahdollista on muodostunut virhekoodi kaikki tulee suomenkielellä . Thumb. Lähettävät samalla tiedot antamaanne sähköposti kopiot alkutilanne ja kuittauksen jälkeen jääneet virhekoodi sanomat jos on jotakin, laitella pääsee todella syvälle auton softaan. Laite on tehty puhtaasti monimerkki autokorjaamo käyttöön.
tarkemmin tosta löytyy tietoa:
https://www.motonet.fi/fi/sivut/jarjestelmatestaus