Tiistaina lähtiessäni reissuun ihmettelin kun aurinko paistaa täydeltä taivaalta ja paneelin jännite on 15V ja virtaa ei kulje ollenkaan. Invertteri oli päällä ja jääkaappi myös. Reissuun oli pakko mennä ja keinot tutkia asiaa rajalliset, puhdistin kennon ja muutosta ei tullut. Tänään kenno lopetti toimintansa. Tracerin paneeli sanoo 0.5V ja että on Yö keskellä aurinkoista päivää.
Samalla viikolla Invertteri päätti tripata overloadiin 30min välein kun jääkaappi oli 2 teholla (5 suurin) Torstaina suutuksissani kiskaisin jääkaapin 4:lle ja kas kummaa inu lopetti trippailun.... ei niin mitään logiikkaa koko touhussa. Enemmän tehoa jääkaapille ja teholähde lopettaa tilttailun ylikuormaan >:D
Voiko oikeasti olla yhdellä ihmisellä olla niin p***a tuuri että sain sekä susi Paneelin että Invertterin ostettua?
-Luna
P.S. Alkaa oleen mitta täynnä tän auton jatkuvia remppa kohteita, niitä tulee enemmän lisää kun ehdin korjata. Rahaa palaa monta tonnia joka kausi pelkkiin extra remppoihin ajasta puhumattakaan Thumbd Nytkin lista on niin pitkä et masentuu koko ajatuksesta ja taitaa auto mennä seisontaan jos motivaatio löytyis taas ensi kevääksi.
Toi kaikki ongelma ei mahdu samaan putkeen, joten panikoiko kysyjä nyt? ;)
Off-Topic:... auton jatkuvia remppa kohteita, niitä tulee enemmän lisää kun ehdin korjata.Listat ovat harrastajalla pitkät.
Saitko maahantuojaan yhtettä?
Tähän voisin päivittää että nyt on toimiva(t) paneelit ja inu. Napautin nyt 2 ohutkalvoa yhteen ja siinä 100V:n hujakoilla mennään 8)
Uusi kausi voi alkaa!
Senverran kiinnostaa, että jouduitko vaihtamaan paneelit kokonaan, vai mistä vika löytyi?