Kirjoittanut: armas ujomieli
« : tänään kello 14:57 »Traven nurkilla tässä nyt pyöritty mutta josko huomenna kohti Koblenzia.
Kirjoittanut: armas ujomieli« : tänään kello 14:57 »Traven nurkilla tässä nyt pyöritty mutta josko huomenna kohti Koblenzia.
Kirjoittanut: vette80« : tänään kello 13:43 »SFC - Sääksi.
Äsken tänne tulin. Kirjoittanut: Yrjö« : 21.06.2026 kello on 09:10 » Kotkan ja Haminan sedulla.
Kirjoittanut: megaman« : 20.06.2026 kello on 15:41 »![]() Kirjoittanut: Kosmic« : 20.06.2026 kello on 08:24 »Tervetuloa. Laita viesti jos satutaan olemaan paikalla, vois muutaman sanasen vaihtaa.Okke Kirjoittanut: armas ujomieli« : 19.06.2026 kello on 11:48 »Naantali nyt ainakin. Hyrsynkulman lavalla tuli oltua ja Riuttaa ehdotettu.. Saas katsoa mökkeilykin maistuu
![]() Kirjoittanut: Masa matkailija« : 19.06.2026 kello on 08:44 »Kerran käyty. Tosi hieno paikka ja mukavaa kantaväkeä vaikka ovatki ” pohjalaasia ”Tervetuloa. Laita viesti jos satutaan olemaan paikalla, vois muutaman sanasen vaihtaa. Kirjoittanut: Kosmic« : 19.06.2026 kello on 07:37 »SFC SexsjöKerran käyty. Tosi hieno paikka ja mukavaa kantaväkeä vaikka ovatki ” pohjalaasia ” Ollaan menossa tänä kesänä. Kirjoittanut: Aakku« : 18.06.2026 kello on 12:00 »Tikapuilla tulee liikuttua eestaas...
Rintsikkatalon etelä seinää pitää krapata ja sitten maalia päälle. Kirjoittanut: Tarvasjoki« : 18.06.2026 kello on 08:57 »Rautavaara puskissa erämaa järven rannalla ei muita näkyvissä
|