rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: mjo33400
« : 24.05.2012 kello on 19:35 »

Scheiber, mutta mallia en sen tarkemmin löytänyt lootasta, ainoastaan numerosarjan 63 312 5, jos se nyt sattuisi jotain kertomaan?
Aikaisempina 3-4 kesänä auto on pelannut kuten pitää, ja ainakaan sinä aikana ei ole mitään omia virityksiä sähköihin tehty.

On siis ladannut ajon aikanakin? Jos näin on niin kurkkaa laturin sisään, saattaa olla releen kosketin palanut kiinni.
Kirjoittanut: 99
« : 24.05.2012 kello on 18:27 »

Kirjoittanut: kenus
« : 24.05.2012 kello on 14:35 »


Scheiber, mutta mallia en sen tarkemmin löytänyt lootasta, ainoastaan numerosarjan 63 312 5, jos se nyt sattuisi jotain kertomaan?
Aikaisempina 3-4 kesänä auto on pelannut kuten pitää, ja ainakaan sinä aikana ei ole mitään omia virityksiä sähköihin tehty.
Kirjoittanut: mjo33400
« : 24.05.2012 kello on 13:07 »

Nyt pitäis tietää,onko diodi vai relekytkentä välissä,jompi kumpi on kuitenkin simahtanut !!

Autoissa ei diodi kytkentöjä ole käytetty vaan on toteutettu releellä ja ohjaus D+. Ihankuin joku olisi tehnyt omia kytkentöjä, jos ottaa sähkönsä auton akusta, eli D+ otettu suoraan akun plussasta kun verkkolaturi ei ole ladannut. Mikä laturi on käytössä?
Kirjoittanut: perho-ukko
« : 24.05.2012 kello on 12:05 »

 Nyt pitäis tietää,onko diodi vai relekytkentä välissä,jompi kumpi on kuitenkin simahtanut !!
Kirjoittanut: kenus
« : 24.05.2012 kello on 11:54 »


Tervehdys arvon foorumilaiset
Meidän Peugeot J5 Chausson vm-92 matkailuautoon ilmaantui talven jälkeen seuraava vika. Käytettäessä auton"hupilaitteita" kuten vesipumppua, sisävaloja etc. tulee virta nyt jostain syystä auton omasta akusta, ei siis hupiakusta. Hupiakku ei myöskään tunnu latautuvan, on auto sitten kiinni"töspelissä"tai autoa ajaessa.  Hupiakku uusittiin viime suvena, mutta eilen se havaittiin vialliseksti, eli se purkautuu jne. Sain toki uuden akun tilalle, mutta siinä on sama homma.
Katsoin jo läpi sulakkeet"sähkötaulusta" mutta näkyivät olevan ehjät.
Näinpä siis tiedustelisin, josko teillä olisi joitain vihjeitä mistä vikaa kannattaisi etsiä?

Jo etukäteen vinkeistä kiitäen.