Kirjoittanut: Masa matkailija
« : tänään kello 08:59 »No eiliselle kyllä meni. Oltiin siirrytty Ylivieskasta Liminkaan jonne jätin vaunun superin pihaan odottamaan. Käytiin Kempeleessä ja Oulussa, paluumatkalla Varjakasta päin alko pieni nykiminen vedossa siis ilman vaunua. Viimein syttyi moottorihäiriö ja sitte EPC, totesin koneen käyvän kolmella. Autona siin vaimon Skoda karoq 2,0 4x4 DSG 2020 78tkm ajettu. No siinä ajelin täristävällä vedolla vaunun luo, ei enää lauantai iltana saanut huoltoja kiinni. Tutkiskelin konetta ja yritin käyttää puolan moduulien liittimiä irti, mutta tuloksetta. No jäähdyttyään kone taas kävi kunnolla. Päätettiin lähteä kotia kohti. Vedossa alkoi aika pian täristämään, joten päätin vain vetää yli 3t rpm jolloin ei paha ravistus, toki nopeus 93 kmh, todellinen 90. Tämä onnistui manuaali asennolla.
Ylivieskassa tankattiin ja jatkettiin niin ohi Sievin toimi kone 2t rp ja ajo jo mukavampaa, mutta Sievin jälkeen taas paheni. Kotiin tultiin ja sitten vielä lyhyitä siirtymiä niin taasen toimi.
Onko parviälyllä kokemusta vastaavasta, kone on EA 888 2 gen. Tutkinta jatkuu ja maanantaina korjaamolle. Että sellainen viikonloppu.
Ylivieskassa tankattiin ja jatkettiin niin ohi Sievin toimi kone 2t rp ja ajo jo mukavampaa, mutta Sievin jälkeen taas paheni. Kotiin tultiin ja sitten vielä lyhyitä siirtymiä niin taasen toimi.
Onko parviälyllä kokemusta vastaavasta, kone on EA 888 2 gen. Tutkinta jatkuu ja maanantaina korjaamolle. Että sellainen viikonloppu.




