rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: armas ujomieli
« : eilen kello 19:05 »

Hyvähyvä💪 Kerran myökiin ehditty Laamalaan, kerropa sitten minkäsmoinen tie tällä hetkellä; Nimismiestä🤔 Paikkahan kyllä hieno rauhan tyyssija Thumb
Kirjoittanut: Arska
« : eilen kello 18:31 »

Tilkunpelto, . Eilen tultiin. Maanantaina pienten kanssa Laamalansaareen. Sittenhän on jo puolet lasten lapsista käytetty reissussa
Kirjoittanut: armas ujomieli
« : eilen kello 14:57 »

Traven nurkilla tässä nyt pyöritty mutta josko huomenna kohti Koblenzia.
Kirjoittanut: vette80
« : eilen kello 13:43 »

SFC - Sääksi.

Äsken tänne tulin.
Kirjoittanut: Yrjö
« : 21.06.2026 kello on 09:10 »

   Kotkan ja Haminan sedulla.
Kirjoittanut: megaman
« : 20.06.2026 kello on 15:41 »




Kirjoittanut: Kosmic
« : 20.06.2026 kello on 08:24 »

Tervetuloa. Laita viesti jos satutaan olemaan paikalla, vois muutaman sanasen vaihtaa.
Okke
Kirjoittanut: armas ujomieli
« : 19.06.2026 kello on 11:48 »

Naantali nyt ainakin. Hyrsynkulman lavalla tuli oltua ja Riuttaa ehdotettu.. Saas katsoa mökkeilykin maistuu 8)
Kirjoittanut: Masa matkailija
« : 19.06.2026 kello on 08:44 »

Kerran käyty. Tosi hieno paikka ja mukavaa kantaväkeä vaikka ovatki ” pohjalaasia ”
Ollaan menossa tänä kesänä.  Thumb
Tervetuloa. Laita viesti jos satutaan olemaan paikalla, vois muutaman sanasen vaihtaa.
Kirjoittanut: Kosmic
« : 19.06.2026 kello on 07:37 »

SFC Sexsjö
Kerran käyty. Tosi hieno paikka ja mukavaa kantaväkeä vaikka ovatki ” pohjalaasia ”
Ollaan menossa tänä kesänä.  Thumb