Kirjoittanut: Yrjö
« : tänään kello 07:30 » Oikeastaan eilen: "Löysin" ruuvin oooppelin takakummista. Ylpeys käy lankeemuksen edellä, jossain lukee. Toissa päivänä vein puunsokkia, joita en viitsi poltopuiksi tehdä, Viikarin energiapuuvarastoll e, jonne kaiken myrkyttömän puun voi viedä koska vaan. Kehuin näet toiselle tuojalle, että en ole naulaa/ruuvia saanut kummiin koskaan, vaikka sinäkin päivänä toista kertaa kävin.
Tänään on lapsenlapsen rippijuhlat.
Tänään on lapsenlapsen rippijuhlat.




