Kirjoittanut: reissu
« : tänään kello 09:12 »Tehty työuran viimeinen työpäivä normaalissa kokoaikaisessa työsuhteessa. Nyt aloitan loman ja elokuun alussa olenkin sitten osa-aikaeläkeläinen ja teen enää 3-päiväistä työviikkoa.
Tein myös lopun työurasta kolmipäiväisenä tiistaista torstaihin. Sai olla pois maanantaihässäkästä ja perjantain loppukiristä. Ja oli pitkät viikonloput. Ja täysin pois heti kun pääsi.




