Kirjoittanut: Masa matkailija
« : tänään kello 17:22 »Tultiin Hamarin uimarannalle ruoan laittoon. Katsoin tullessa että tarhan vieressä oli Möllimersu vihreillä tarroilla seisomassa. Ajettiin Hamarin parkkiin ja katseltiin uimaranta ja sauna, niinhän tuo Möllimersu tuli veneenlaskupaikan viereen, ja ollut siinä tunnin.
Tuli toinenkin kulkine, juttelin ja nauroi että meillä on vartija. Tässähän saa olla.
Että tällainen tapaus.
Tämä siis Ylivieskassa vanhan Best karavaanin paikalla.
Tuli toinenkin kulkine, juttelin ja nauroi että meillä on vartija. Tässähän saa olla.
Että tällainen tapaus.
Tämä siis Ylivieskassa vanhan Best karavaanin paikalla.

