rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: "Masi"
« : eilen kello 17:21 »

olisiko kannattanut pestä irralaan? vai oliko tarkoitus tehdä vanha katto?
Luonto hoitaa, eihän satavuotiaisista saa uusia ;)
Kirjoittanut: volvo
« : eilen kello 16:54 »

Katto Kassisena ollu, naapurin vanhan talon kattotiilet metsävarastosta piti hakea ;)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
olisiko kannattanut pestä irralaan? vai oliko tarkoitus tehdä vanha katto?
Kirjoittanut: Tietis
« : eilen kello 15:51 »

Tehty työuran viimeinen työpäivä normaalissa kokoaikaisessa työsuhteessa. Nyt aloitan loman ja elokuun alussa olenkin sitten osa-aikaeläkeläinen ja teen enää 3-päiväistä työviikkoa. Thumb
Kirjoittanut: "Masi"
« : eilen kello 15:44 »

Katto Kassisena ollu, naapurin vanhan talon kattotiilet metsävarastosta piti hakea ;)


Kirjoittanut: armas ujomieli
« : eilen kello 11:28 »




Ei tää helle nyt kauheen pahalta tunnu 25° tänään 8)
Kirjoittanut: Yrjö
« : 25.06.2026 kello on 22:07 »

  Kompostin lapiointia, ja pernamaan perkausta, komposti harrastus jatkuu huomenna.
Kirjoittanut: smy
« : 25.06.2026 kello on 21:38 »

Varasin laivalipun etelään. Tällä kertaa piti ottaa Eckerön sijaan Tallink. (135,10e 2 henkeä ja mobiili). On se ankeeta matkata samaan aikaan kun kaikki muutkin.
Kirjoittanut: Hauho
« : 25.06.2026 kello on 11:44 »

Tuo eilinen sade kasteli numikot ja maan hyvin.  Ajoin tuohon "jenkkitukka" korkeuteen.  Tarvitsee ylihuomenna vettä.
Kirjoittanut: Tarvasjoki
« : 25.06.2026 kello on 09:54 »

Jääkaappia huollettu kun tuli eilen ajeltua karkeella murskeella huollettua tietä, suutin pois ja ilmaa puhallettu roskat pois niin jo rupes liekki näyttää siniseltä ja jäähtymään, niin ja sadetta pirelty kopis että näin aamusella.
Kirjoittanut: "Masi"
« : 25.06.2026 kello on 09:43 »

Ruoteet ja tiilet uupuu vielä ;)  ja aisatakin pitäs.


anything