rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Yrjö
« : eilen kello 22:07 »

  Kompostin lapiointia, ja pernamaan perkausta, komposti harrastus jatkuu huomenna.
Kirjoittanut: smy
« : eilen kello 21:38 »

Varasin laivalipun etelään. Tällä kertaa piti ottaa Eckerön sijaan Tallink. (135,10e 2 henkeä ja mobiili). On se ankeeta matkata samaan aikaan kun kaikki muutkin.
Kirjoittanut: Hauho
« : eilen kello 11:44 »

Tuo eilinen sade kasteli numikot ja maan hyvin.  Ajoin tuohon "jenkkitukka" korkeuteen.  Tarvitsee ylihuomenna vettä.
Kirjoittanut: Tarvasjoki
« : eilen kello 09:54 »

Jääkaappia huollettu kun tuli eilen ajeltua karkeella murskeella huollettua tietä, suutin pois ja ilmaa puhallettu roskat pois niin jo rupes liekki näyttää siniseltä ja jäähtymään, niin ja sadetta pirelty kopis että näin aamusella.
Kirjoittanut: "Masi"
« : eilen kello 09:43 »

Ruoteet ja tiilet uupuu vielä ;)  ja aisatakin pitäs.


Kirjoittanut: Kosmic
« : eilen kello 07:52 »

Yukarobsille tehny tallii ettei sen tarvii sateessa seistä :o
Kirjoittanut: tsahkali
« : 24.06.2026 kello on 23:48 »

Kirjoittanut: Ossi66
« : 24.06.2026 kello on 22:06 »

Farmarimessuille osastoa laittelin
Kirjoittanut: Reissaaja80
« : 24.06.2026 kello on 18:24 »

Uimassa käyty, useampaan kertaan. Välilä altaalla ja välillä meressä. Kroatiassa +35 astetta.
Kirjoittanut: armas ujomieli
« : 24.06.2026 kello on 13:27 »

Juuuu tosiaan herätty perinteisestä Citti Parkista. Kaupan kautta rannalle, ehkä nyt parempi pysyä hetki täällä Traven nurkilla. Koblenzissa kohta +40 taida Slotsin voimillakaan selvitä😂