Kirjoittanut: Tietis
« : tänään kello 15:47 »^
Näin varmaan on. Tai sitten siinä Mänttä-Vilppulan 12 tunnin minimikestossa on näppäilyvirhe. Jos sen minimin oli tarkoitus olla 20 tuntia kuten noissa kahdessa muussakin, niin sehän myös korjaa tuon epäloogisuuden.
Toivottavasti avaavat viikon sisällä entisen Bestpark Merimaskun. Ollaan silloin menossa Naantalista yli Ruotsiin päivävuorolla ja tarvitaan yöpaikka jostain läheltä. Edellinen kerta Kuparivuoren parkkiksella jäähallin vieressä oli mopopoikien kiihdytysajojen takia niin meluisa että unet jäi vähiin. Ei varmaan sinne mennä nyt. BP Merimasku oli ihan kiva: rauhallinen paikka, ei häkissä ja tarjolla oli muutama "rantatonttikin". Kymmenkunta minuuttia ajomatkaa satamaan. Jos Caravanpoint avaa ton vikkelästi, täältä tulee yksi asiakas.
Ja hei Caravanpoint, kun kuitenkin luette tätä ketjua: Pitäkää toi 12 tunnin minimi ja ottakaa muihinkin. Saatte varmasti enemmän asiakkaita, vaikka maksettu keskihinta ehkä laskeekin.
Näin varmaan on. Tai sitten siinä Mänttä-Vilppulan 12 tunnin minimikestossa on näppäilyvirhe. Jos sen minimin oli tarkoitus olla 20 tuntia kuten noissa kahdessa muussakin, niin sehän myös korjaa tuon epäloogisuuden.
Toivottavasti avaavat viikon sisällä entisen Bestpark Merimaskun. Ollaan silloin menossa Naantalista yli Ruotsiin päivävuorolla ja tarvitaan yöpaikka jostain läheltä. Edellinen kerta Kuparivuoren parkkiksella jäähallin vieressä oli mopopoikien kiihdytysajojen takia niin meluisa että unet jäi vähiin. Ei varmaan sinne mennä nyt. BP Merimasku oli ihan kiva: rauhallinen paikka, ei häkissä ja tarjolla oli muutama "rantatonttikin". Kymmenkunta minuuttia ajomatkaa satamaan. Jos Caravanpoint avaa ton vikkelästi, täältä tulee yksi asiakas.
Ja hei Caravanpoint, kun kuitenkin luette tätä ketjua: Pitäkää toi 12 tunnin minimi ja ottakaa muihinkin. Saatte varmasti enemmän asiakkaita, vaikka maksettu keskihinta ehkä laskeekin.

