Kirjoittanut: tsahkali« : eilen kello 23:48 »Kirjoittanut: Ossi66« : eilen kello 22:06 »Farmarimessuille osastoa laittelin
Kirjoittanut: Reissaaja80« : eilen kello 18:24 »Uimassa käyty, useampaan kertaan. Välilä altaalla ja välillä meressä. Kroatiassa +35 astetta.
Kirjoittanut: armas ujomieli« : eilen kello 13:27 »Juuuu tosiaan herätty perinteisestä Citti Parkista. Kaupan kautta rannalle, ehkä nyt parempi pysyä hetki täällä Traven nurkilla. Koblenzissa kohta +40 taida Slotsin voimillakaan selvitä😂
Kirjoittanut: seppoko« : 23.06.2026 kello on 14:19 »Katsastettu KIA hyväksytysti.
Kirjoittanut: armas ujomieli« : 22.06.2026 kello on 21:46 »![]() Svea mamman helmoista herätty ja virkistävä aamu-uinti. Nyt tuolla jo näkyy Sieg Heilin miehet toisella puolen rantaa. Kirjoittanut: Arska« : 22.06.2026 kello on 14:00 »Otin kulkimen käyttöön ja kolmen muksun kanssa tultiin tänne Tilkunpeltoon. Tän kesän eka reissu.
Kirjoittanut: Juha k« : 21.06.2026 kello on 23:36 »Pestiin ja puunattiin auto päältä ja pintaan meguarsin vaha,kiiltää ku sontiaasen selkä ny.
Kirjoittanut: Tietis« : 21.06.2026 kello on 22:28 »Hae Puuilosta Italialaista ”Kukkoo ” sillä lähteeKiitos vinkistä, otetaan kokeiluun! Kirjoittanut: Kosmic« : 21.06.2026 kello on 19:20 »No ei tänään, mutta eilen: Juhannuspäivän ratoksi pesin matkamökin katon. Olikin jo melkoisen likainen. Jotain pinttymää siellä on paikoitellen, täytyy vissiin paremmalla ajalla käydä läpi vahan kanssa.Hae Puuilosta Italialaista ”Kukkoo ” sillä lähtee |