rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus - sillä aikaa kun luit aihetta, 4 uutta viestiä lähetettiin siihen. Haluat varmaan lukea nekin tuolta alempaa.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: tsahkali
« : eilen kello 23:48 »

Kirjoittanut: Ossi66
« : eilen kello 22:06 »

Farmarimessuille osastoa laittelin
Kirjoittanut: Reissaaja80
« : eilen kello 18:24 »

Uimassa käyty, useampaan kertaan. Välilä altaalla ja välillä meressä. Kroatiassa +35 astetta.
Kirjoittanut: armas ujomieli
« : eilen kello 13:27 »

Juuuu tosiaan herätty perinteisestä Citti Parkista. Kaupan kautta rannalle, ehkä nyt parempi pysyä hetki täällä Traven nurkilla. Koblenzissa kohta +40 taida Slotsin voimillakaan selvitä😂
Kirjoittanut: seppoko
« : 23.06.2026 kello on 14:19 »

Katsastettu KIA hyväksytysti.
Kirjoittanut: armas ujomieli
« : 22.06.2026 kello on 21:46 »




Svea mamman helmoista herätty ja virkistävä aamu-uinti. Nyt tuolla jo näkyy Sieg Heilin miehet toisella puolen rantaa.
Kirjoittanut: Arska
« : 22.06.2026 kello on 14:00 »

Otin kulkimen käyttöön ja kolmen muksun kanssa tultiin tänne Tilkunpeltoon. Tän kesän eka reissu.
Kirjoittanut: Juha k
« : 21.06.2026 kello on 23:36 »

Pestiin ja puunattiin auto päältä ja pintaan meguarsin vaha,kiiltää ku sontiaasen selkä ny.
Kirjoittanut: Tietis
« : 21.06.2026 kello on 22:28 »

Hae Puuilosta Italialaista ”Kukkoo ” sillä lähtee  Thumb
Kiitos vinkistä, otetaan kokeiluun!
Kirjoittanut: Kosmic
« : 21.06.2026 kello on 19:20 »

No ei tänään, mutta eilen: Juhannuspäivän ratoksi pesin matkamökin katon. Olikin jo melkoisen likainen. Jotain pinttymää siellä on paikoitellen, täytyy vissiin paremmalla ajalla käydä läpi vahan kanssa.
Hae Puuilosta Italialaista ”Kukkoo ” sillä lähtee  Thumb