Kirjoittanut: Jotahi Pientä
« : eilen kello 07:19 »Ensimmäiset metrit vedetty remontin jäljiltä, täytyy sanoa että 30% vähemmän tehoa näkyy ja tuntuu verrattuna edelliseen pirssiin, vaikka automaattivaihteist o vei tehon tuntua edellisessä.

Huomenna sitten ensimmäinen pidempi veto vajaa 200km edessä. Hyvin pysyi Verson perä ryhdissä, kun tuli lisä kuormaus jouset laitettua, veto hommia silmällä pitäen.
Paneeli puoli vaikuttas antavan virtaa mukavasti.

Tästä se kesäloma reissu lähtee liikkeelle.

Huomenna sitten ensimmäinen pidempi veto vajaa 200km edessä. Hyvin pysyi Verson perä ryhdissä, kun tuli lisä kuormaus jouset laitettua, veto hommia silmällä pitäen.
Paneeli puoli vaikuttas antavan virtaa mukavasti.

Tästä se kesäloma reissu lähtee liikkeelle.








