rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Stara
« : 26.10.2024 kello on 20:20 »

Kirjoittanut: megaman
« : 25.10.2024 kello on 10:37 »

8 latauspaikkaa, en vain ole vielä nähnyt yhtään lataajaa... 😮


Kirjoittanut: Masa matkailija
« : 2.10.2024 kello on 07:25 »

Tänä vuonna tuli kaikkiin kolmeen ainakin range isommaksi, ja mb tarjoaa 115 kWh akkua taisi rellulla olla alle satanen mutta rangea hyvin transun akun kokoa en ole tutkinut mutta rangea oli silläkin neljättäsataa.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 1.10.2024 kello on 17:56 »

Niin kyseessä diesel rinsu, mutta tutkiskellut sähköpakua.
Jos olisi paristo paku niin vain lämmitys pitäisi kehitellä, muuten riittää ajoakkukin käytössä. Matkustamoon hupipuoli erillisenä ja paneelit avuksi, tarvii vain apulatausta ajoakulta.

Niissä pakuisa taitaa olla aika pienet akut?
Kirjoittanut: HiTec
« : 1.10.2024 kello on 15:51 »

Ei pärjää dieselille mitenkään järkevyydessä. 🙂

No kuka sitä järjestä mitään sanoi, mukavuuteenhan tässä itsekin vain viittasin ;D
Kirjoittanut: megaman
« : 1.10.2024 kello on 15:41 »

No mitä noissa parhaimmillaan on jopa yli 100kWh akkuja

Tulee aikamoisia yhdistelmiä, kun noi 100 kwh veturit painaa 2,5 tonnia ja jopa enempi, siihen isoa vaunua perään. Syö varmasti sähköä ja rangea ilman kokkailujakin. Ei pärjää dieselille mitenkään järkevyydessä. 🙂
Kirjoittanut: Masa matkailija
« : 1.10.2024 kello on 15:16 »

no ei sitä paljoa katoa ajoakusta jollei lämmitystä ptc vastuksilla. Omassa kapasiteettia n 6 kWh ja riittää ruoanlaittoon frierilla, lämpimän veden tekoon varaajalla, kahvin keittoon pari kolme kertaa päivässä, tv radio tabletti pari kännykkää latauksissa.
Noilla kulutuksilla riittä kun päivällä ajellaan ja aurinkopaneeli lataa päivällä.
Nii ja diesel lämmitin aina päällä, lämpäö tulee tarvittaessa. Niin kyseessä diesel rinsu, mutta tutkiskellut sähköpakua.
Jos olisi paristo paku niin vain lämmitys pitäisi kehitellä, muuten riittää ajoakkukin käytössä. Matkustamoon hupipuoli erillisenä ja paneelit avuksi, tarvii vain apulatausta ajoakulta.
Kirjoittanut: HiTec
« : 1.10.2024 kello on 14:37 »

Pitäähän sieltä poiskin päästä... 😉
No mitä noissa parhaimmillaan on jopa yli 100kWh akkuja ja oletetaan että siitä on vielä edes 50% jäljellä leiriin saapuessa, niin melko pitkään sillä saa jo mikroa hurruutella, kahvinkeitintä lorotella jne. ja silti vielä pääsee aamulla liikkeellekin ^-^

Painan vaan nappia ja kaikkiin pistorasioihin ilmestyy 230V.   :D
Vaan ei taida sitä akkua olla impun takana "ihan" sitä mitä tuollaisessa patteriautossa ;)
Kirjoittanut: tsahkali
« : 1.10.2024 kello on 14:24 »

No tuohan tuollainen patteriauto sinne leiriin kummasti lisää mukavuutta kun sitä 230VAC sähköä on käytettävissä ns. puskassakin

Onhan sitä nytkin.
Painan vaan nappia ja kaikkiin pistorasioihin ilmestyy 230V.   :D
Kirjoittanut: megaman
« : 1.10.2024 kello on 13:08 »

^
Pitäähän sieltä poiskin päästä... 😉