rekisteriseloste


Vastaa

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: volvo
« : 30.04.2024 kello on 22:28 »

Tällänen nyt ja korkeuden puolesta pallura on kokonaan sen putken yläpuolella mikä menisi tuon koukun "telineen" sisään jos siinä nyt sellanen olisi.
taitaa se nolla olla lähipinpänä kun nykyinen nostaa sen 2.5 tuumaa,eli 5cm. jos suomesta haluaa niin jarimaki.com, hinta on kyllä kova. onko tuo nyt tapilla vai pultattu? niissäkin on eroa hinnassa?
Kirjoittanut: hidas muttasilti edelläsi
« : 30.04.2024 kello on 13:29 »

Pitäisi tietty tietää minkälainen koukku siinä nyt on, ihan suora?

Tällänen nyt ja korkeuden puolesta pallura on kokonaan sen putken yläpuolella mikä menisi tuon koukun "telineen" sisään jos siinä nyt sellanen olisi.
Kirjoittanut: Hesus
« : 30.04.2024 kello on 12:42 »

Pitäisi tietty tietää minkälainen koukku siinä nyt on, ihan suora?

Kirjoittanut: jamseil
« : 30.04.2024 kello on 10:14 »

Etu- ja taka mittauspisteiden ja akselin sijainti kuulan suhteen puuttuu, noilla lisätiedoilla voi laskea tai piirtää.

Helpompi kuitenkin kokeilla tasaisella nokkapyörällä ja mitalla tai vatupassiakin voinee hyödyntää aisan päällä.
Kirjoittanut: 88k5
« : 30.04.2024 kello on 10:03 »

Muistaakseni ristikytkntä säännös sanoo, jotta yhdistelmää ei tarvitse ristikytkentäkatsas taa (liekö noita edes muilla kuin isoilla), kytkemättömän vetokuulan korkeus oltava 350-450 mm maasta (auto vaaterissa) kuulan lakeen, jonka katsuri saattaa mitata auton vuosikatsastuksessa, mikäli pahalta näyttää (droppihan on samalla "irtokoukku", eikä tartte olla katsastuksessa edes kiinni). Laskemallahan tuohon pääsee, jos vain kaikki mitat tiedossa..

Lisäksi kytkentätilaa pitää olla kuulan etu-, sivu ja yläpuolella vaaditun verran. Siksi puskurinupit eivät täällä kelpaa vaikka puskurit ovat jenkkilässä siihen tyypitettyjä.
Kirjoittanut: relluttelija
« : 30.04.2024 kello on 09:56 »

Ei nyt takerruta tähän yhteen sanaan vaan jos keskitytään siihen onko noilla antamillani tiedoilla tarvittava vetokoukun madallus 2-2,5" vai 4"
Säädä vaunu vaateriin silloin kun on irti autosta. Mittaa sitten vetopään korkeus, vertaa saatua tulosta vetokoukun korkeuteen ja siinä on sitten joku mittaero, ja sen verran droppia niin pitäis olla suorassa.
Kirjoittanut: hidas muttasilti edelläsi
« : 30.04.2024 kello on 09:52 »

Ei nyt takerruta tähän yhteen sanaan vaan jos keskitytään siihen onko noilla antamillani tiedoilla tarvittava vetokoukun madallus 2-2,5" vai 4"
Kirjoittanut: Aakku
« : 30.04.2024 kello on 08:37 »

Piti oikein guuglata, mikä "droppi" on...

Lienee joku jenkkivetokoukun härpäke.
Itse pähkäilin talvella vetokuulan korkeuden kanssa ja päädyin käyttämään adapterilevyä. Meni korkeus 2,5cm alle EU määräyksen, mutta muuten hyvä. Tämä siis ihan eri asia, kuin tuo "droppi"
Kirjoittanut: hidas muttasilti edelläsi
« : 29.04.2024 kello on 22:08 »

Mietin suomalaista sanaa tuon dropin paikalle mutta kaikki kuulosti vähän koomiselta. Vai et olis droppeja tarjolla useampikin no minäpä laitan yyyveen.
Kirjoittanut: 88k5
« : 29.04.2024 kello on 19:25 »

Alkaa kuulostaa amerikkalaiselta
Multa löytyy 2" receivereihin 2.5, 4 ja 6 " droppeja 50mm ja 2" kuulalla, jos haluat testata. Perinteinen tappilukitus.
Paikanki tiedät