rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: pouhe
« : 19.12.2022 kello on 10:05 »

Mielenkiintoista että vialliseen autoon ostettu vialliseen järjestelmään varaosia.
??? Thumbd
Kirjoittanut: Mautoilija
« : 18.12.2022 kello on 19:54 »

Mielenkiintoista että vialliseen autoon ostettu vialliseen järjestelmään varaosia.
Kirjoittanut: 128420
« : 18.12.2022 kello on 17:56 »

5 uutta matkailuautoa, kaikissa vaihtelevasti vikoja, mutta viimeisimmässä ikävin ja sattui myyjäliike joka ei osoittautunut tässä minun  tapauksessa vastuulliseksi toimijaksi.

Ilmeisesti tehtaalle ei ole kerrottu myöskään totuutta, tai sitten tämän matkailuajoneuvon valmistajakin vähät välittää mistään?

BC:n takuuasioista vastaava on ilmaissut pari kertaa " olen pahoillani, ettei Hobbyn laatu ole tyydyttänyt sinua" 
Kysyin ketä olisi sellaisena kuin uusi auto luovutettiin?  Vastausta ei ole tullut tuohon   :-\ 

Varaosatoimitukset näkyy viilevän kuukausiakin, nyt olen odotellut toista kuukautta vesijärjestelmän mittauspuolen osia.
Kirjoittanut: Mautoilija
« : 13.12.2022 kello on 18:19 »

On miltei sääntö, että näissä uusissa autoissa ilmenee aina jotain korjailtavaa
Monenko uuden auton otoksesta on sääntö muodostettu?
Kirjoittanut: 128420
« : 13.12.2022 kello on 17:57 »

Näissä caravan-kaupoissa tuo ei päde jostain syystä.

Taitaa pitää paikkansa ainakin parhaaksi itsensä nimen perusteella määrittävässä liikkeessä, on meinaan nyt arvokasta kokemusta  :-\
Kolmen edellisen caravanliikkeen kanssa ei ollut mitään ongelmia takuuaikana ilmenneiden vikojen korjausten suhteen, palveluissa on kyllä eroja.

On miltei sääntö, että näissä uusissa autoissa ilmenee aina jotain korjailtavaa ,ainakin alle 100000 eur. hintaisissa.
Kiire ja toimitusvaikeudet on huono yhdistelmä ostajan kannalta.

Luulisin, että tällainen tapaus on kyllä harvinaisempi kun mulle onnistuttiin myymään? Huomenna kulunut 1 vuosi auton luovutuksesta muka luovutushuollettuna ja tarkastettuna.

Valitettavasti talvikäyttö oli vain normaaliajoa kun autoon asennettu myös Webasto millä herätellä moottoria pakkasilla ja kilometrejä tulee talvella vähän kun tähän ikään on enimmät huviajot ajeltu ja kesäpainotteista matkustelut :)
Kirjoittanut: Mautoilija
« : 12.12.2022 kello on 19:16 »

Kirjoitustesi mukaan et saisi palvelua lainkaan.
Tälle palstalle kirjoittelu ja kauppatilanteessa asiakkaana olo ovat kaksi täysin eri asiaa. Asiakkaana voin olettaa saavani asiallista ja ystävällistä kohtelua. En henkilööni käyvää arvostelua.
Kaupoissa myyntitilanteet ovatkin hyvin mukavia. Olemmehan päätyneet sopimukseen hyödykkeen arvosta. Kuka sopimuksen solmimisen hetkellä kiukuttelee.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 12.12.2022 kello on 19:05 »

Onko asiakaspalvelu jotain nollasummapeliä? Parhaimman asiakaspalvelun saa asiallisesti käyttäytyvä asiakas. Tiukan asiallisesti käyttäytyvä saa parhaiten epäkohdan korjatuksi. Toki epäkohdasta kertoessa kannattaa olla asiallisesti käyttäytyvä asiakas.

Näissä caravan-kaupoissa tuo ei päde jostain syystä.
Kirjoittanut: pouhe
« : 12.12.2022 kello on 18:24 »

Onko asiakaspalvelu jotain nollasummapeliä? Parhaimman asiakaspalvelun saa asiallisesti käyttäytyvä asiakas. Tiukan asiallisesti käyttäytyvä saa parhaiten epäkohdan korjatuksi. Toki epäkohdasta kertoessa kannattaa olla asiallisesti käyttäytyvä asiakas.
Kirjoitustesi mukaan et saisi palvelua lainkaan.
Kirjoittanut: Mautoilija
« : 12.12.2022 kello on 16:28 »

Tuo on usein täysin totta, vaikka ei luulisi olevan näin...

Jos antaa siimaa, niin joustava ja kaiken nielevä asiakas saa huonoimman kohtelun. Palvelu kohdistuu niihin ärhäkkäimpiin joustavien asiakkaiden kustannuksella.
Onko asiakaspalvelu jotain nollasummapeliä? Parhaimman asiakaspalvelun saa asiallisesti käyttäytyvä asiakas. Tiukan asiallisesti käyttäytyvä saa parhaiten epäkohdan korjatuksi. Toki epäkohdasta kertoessa kannattaa olla asiallisesti käyttäytyvä asiakas.
Kirjoittanut: Aakku
« : 12.12.2022 kello on 15:58 »

Hankala ja haastava asiakas saa parempaa palvelua, pätee valitettavan usein.
Tuo on usein täysin totta, vaikka ei luulisi olevan näin...

Jos antaa siimaa, niin joustava ja kaiken nielevä asiakas saa huonoimman kohtelun. Palvelu kohdistuu niihin ärhäkkäimpiin joustavien asiakkaiden kustannuksella.