Kirjoittanut: Mr. Smith
« : 21.04.2022 kello on 22:34 »Okei, nyt selkeni kaikki. Tämän paneelin:
Toiminnat ovat seuraavat (vasemmalta oikealle):
- Vesitankit, ylempi ilman ruksia = käyttövesisäiliö, alempi ruksilla = jätevesisäiliö. Jos kytkin on asennossa I niin keltaiset valot näyttävät veden tason säiliössä. Jos kytkin on asennossa II niin keltaiset valot näyttävät harmaan veden tason säiliössä. 0 = ei mitään. Ylempi = täynnä, keskellä = puoliksi täynnä, alempi = tyhjä.
- Akkujen sijainti autokuvassa. Ylempi on moottoritilan käynnistysakku ja alempi on hupiakku eli asuntolalaitteiston akku. Jos samainen yllä mainittu kytkin on asennossa I niin valot (vihreä, keltainen, punainen) näyttävät akun varaustason. Vihreä = ladattu, keltainen = puoliksi ladattu, punainen = tyhjä.
Sitten tämä nappi ja kuvasarja:
Vasemmalta oikealle:
- Akku auton edessä = moottoritilan käynnistysakku
- Akku auton takana = hupiakku
- Kytkin valitsee kumpaa akkua halutaan ladata kun auto on kytketty ulkorasiassa verkkovirtaan. I = moottoritilan käynnistysakku, II = hupiakku ja 0 = latausta ei tehdä.
Harmi että joku on tehnyt jotain ohituskytköksiä kun nämä ei itsellä toimi mitenkään, hupiakkua ei ladata ollenkaan, ei verkkovirralla eikä auton käydessä joten sitä joutuu akkulaturilla lataamaan mikä on ihan surkeaa. Tarvinnee luoda aurinkopaneelijärje stelmä niin latautuu aina kauniina päivänä. Saisipa jonkun osaavan katsomaan kytkökset alkuperäisiksi, omilla taidoilla sitä en osaa kyllä tehdä vaikka olisi piirrustukset.
Toiminnat ovat seuraavat (vasemmalta oikealle):
- Vesitankit, ylempi ilman ruksia = käyttövesisäiliö, alempi ruksilla = jätevesisäiliö. Jos kytkin on asennossa I niin keltaiset valot näyttävät veden tason säiliössä. Jos kytkin on asennossa II niin keltaiset valot näyttävät harmaan veden tason säiliössä. 0 = ei mitään. Ylempi = täynnä, keskellä = puoliksi täynnä, alempi = tyhjä.
- Akkujen sijainti autokuvassa. Ylempi on moottoritilan käynnistysakku ja alempi on hupiakku eli asuntolalaitteiston akku. Jos samainen yllä mainittu kytkin on asennossa I niin valot (vihreä, keltainen, punainen) näyttävät akun varaustason. Vihreä = ladattu, keltainen = puoliksi ladattu, punainen = tyhjä.
Sitten tämä nappi ja kuvasarja:
Vasemmalta oikealle:
- Akku auton edessä = moottoritilan käynnistysakku
- Akku auton takana = hupiakku
- Kytkin valitsee kumpaa akkua halutaan ladata kun auto on kytketty ulkorasiassa verkkovirtaan. I = moottoritilan käynnistysakku, II = hupiakku ja 0 = latausta ei tehdä.
Harmi että joku on tehnyt jotain ohituskytköksiä kun nämä ei itsellä toimi mitenkään, hupiakkua ei ladata ollenkaan, ei verkkovirralla eikä auton käydessä joten sitä joutuu akkulaturilla lataamaan mikä on ihan surkeaa. Tarvinnee luoda aurinkopaneelijärje stelmä niin latautuu aina kauniina päivänä. Saisipa jonkun osaavan katsomaan kytkökset alkuperäisiksi, omilla taidoilla sitä en osaa kyllä tehdä vaikka olisi piirrustukset.