Muistaakseni samana vuonna tuli myös vaatimus vetoautolle, että jos peräkärryssä on peruutusvalo, niin sen pitää myös toimia, jos vetoauto on 2011 tai uudempi. Periaatteessa tuon ikäiseen autoon ei pitäisi edes asentaa 7-napaista pistorasiaa.
Siinä ei tainnut montaa kk eroa välissä olla. Takasumarin kohdalla sentään vuosiluku eri -93/-94.
Sitä olen täälläkin välillä ihmetelly kuinka saavat 10v tai tuoreempia enää leimasta läpi 7-napaisella. Vain väliinpitämättömyyd
ellä.
2011 ostin pakasta Saab 9-3 SC:n, ja koukku optiona. Laakkoselta auto tuli luovutukseen 7-napaisella. Vastasin, että ei käy 13-napainen pykälien nyt mukaan pitää olla. Vähän olivat nyreissään kun 13-johtosetti oli muka vähän toistatonnia. Mulla kauppasopimuksessa ei sitä ollut eritelty..
Mulla -89 Kafissa oli jo toimivat pakkivalot, lataus ja takasumari. Se vain oli tehty jo tehtaalla.. 7-napainen sekä 4-napainen (muistaakseni) pistoke, jolla takasumari ja pakkivalot tulivat, jos oli mihin tökätä. Nakkasin molemmat pois -90 luvulla ja laitoin kaapelit 13-napaiseen..