rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: tsahkali
« : 10.01.2021 kello on 15:55 »

Näinhän se minullakin meni, kun olin ajanut jonkin aikaa alkoi jumittaa ja se varmaan johtui siitä että pääakseli alkaa lämmetä ja lämmetessään laajenee ja kun siellä on kytkinpölyä ja hienoista ruostetta joka tulee kondensiovedestä ajan mittaan, niin ei tarvi paljon laajentua kun alkaa kanittaa.

Lisäksi hiekan pölyä.
Alkuperäisen painelaakerin keskiosa oli lisäksi terästä, uudessa nylonia, vai mitä lie.
Kirjoittanut: SeaSharky
« : 10.01.2021 kello on 13:55 »

Omituisuus siis on lisääntymään päin.
Meillä ongelma taas esiintyi ajossa.
Kun oli lämmintä, oli ongelmia, aamulla kylmänä ei mitään.
Näinhän se minullakin meni, kun olin ajanut jonkin aikaa alkoi jumittaa ja se varmaan johtui siitä että pääakseli alkaa lämmetä ja lämmetessään laajenee ja kun siellä on kytkinpölyä ja hienoista ruostetta joka tulee kondensiovedestä ajan mittaan, niin ei tarvi paljon laajentua kun alkaa kanittaa.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 10.01.2021 kello on 10:57 »

Ei lainkaan omituinen yhtälö, se on omituisempaa, jos painelaakeri jumittaa pääakselille.

Omituisuus siis on lisääntymään päin.
Meillä ongelma taas esiintyi ajossa.
Kun oli lämmintä, oli ongelmia, aamulla kylmänä ei mitään.
Kirjoittanut: SeaSharky
« : 10.01.2021 kello on 10:44 »

Tuo kytkimen pohjaanjäämisen syy on selvinnyt ja se on juuri tuo painelaakerin jumittaminen pääakselilla ja sitä edesauttaa pitkät seisonta-ajat, aina pitkän seisonnan jälkeen kun lähtee ajamaan, sitä usein tapahtuu mutta sitten häviää. Nykyään käyn seisonnan aikanakin viikon parin välein polkemassa kytkintä muutamia kymmeniä kertoja, niin ongelmaa ei ole ollut.
Kirjoittanut: pouhe
« : 30.04.2020 kello on 17:37 »

Omituiselta kuulostava yhtälö!
Meillä kans yxi kytkin temppuili, ei mennyt aina pohjaan.
Syynä oli pääakselille jumittuva painelaakeri...
[/quote
Ei lainkaan omituinen yhtälö, se on omituisempaa, jos painelaakeri jumittaa pääakselille.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 30.04.2020 kello on 09:56 »

Sanoin jo aikasemminkin että vaihdata nesteet, jarru ja kytkin. Minun 07 fiatin samat kytkinongelmat loppu siihen. Kytkin temppuil aina  joskus kolmen vuoden ajan, poljin jäi joskus pohjaankin. Nyt mennyt parivuotta ongelmitta.

Omituiselta kuulostava yhtälö!
Meillä kans yxi kytkin temppuili, ei mennyt aina pohjaan.
Syynä oli pääakselille jumittuva painelaakeri...
Kirjoittanut: pekkakoo
« : 30.04.2020 kello on 09:35 »

Sanoin jo aikasemminkin että vaihdata nesteet, jarru ja kytkin. Minun 07 fiatin samat kytkinongelmat loppu siihen. Pienessä fiat huoltoliikkeessä tunnin työ nesteineen 70 €. Kytkin temppuil aina  joskus kolmen vuoden ajan, poljin jäi joskus pohjaankin. Nyt mennyt parivuotta ongelmitta.
Kirjoittanut: pekkakoo
« : 4.03.2020 kello on 19:17 »

Kyllä siinä vaihtu jarrunesteetkin, oli vain puhetta kytkimen ongelmista. koko operaatio alle 100 €. Ei merkkiliikkeessä.
Kirjoittanut: hemppat
« : 4.03.2020 kello on 13:31 »

Siten jos neste on tuossa kunnossa niin se vaikuttaa jo turvallisuuteen. Kytkin- ja jarruneste ovat samassa säiliössä joten jarrunestekin pitää polkea polkea pois järjestelmästä.
Kirjoittanut: pekkakoo
« : 3.03.2020 kello on 21:11 »

Minulla 07 fiatissa kytkin temppuili vähän samallalailla, poljin jäi  joskus jopa pohjaankin liikennevaloissa. Piti jalalla nostaa ylös. Saattoi pelata jopa yli vuoden kunnes taas, irroitti ihan pohjassa. Toimi välillä. Sitten kuulin monelta että onko vaihdettu nesteitä kytkimeen. No ei oltu vaihdettu, auto yli kymmenen vuotta vanha. Nesteet vaihdettiin yli vuosi sitten, vielä on toiminut.
Luultavasti joku roska nesteessä ja neste oli tosi mustaa.