rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: tsahkali
« : 18.02.2019 kello on 17:51 »

Nyt tehdas on asentanut CVT vaihteistoon portaita, jotta tuntisi ikäänkuin vaihteen vaihdon.

Hyi hitto....!   :o
Kirjoittanut: El Maco
« : 18.02.2019 kello on 17:17 »

Turbaaniautomaatti on kieltämättä erinomainen raskaammassa ja isommassa kulkineessa, jos on tapana ängetä autoa hankalampiin paikkoihin. Turbiini kun kestää luistatusta melkoisen pitkään, robotin kytkin antaa savumerkit kun aikansa härnää.
Kirjoittanut: Aakku
« : 18.02.2019 kello on 15:55 »

Mulla oli Audi aiemmin sillä multitronicilla  ja se oli muuten tosi mukava vaihteisto, mutta peruuttaminen ylämäkeen esim parkkiin tai pelkästään suunnanvaihto D ltä Ärrälle oli tosi hidasta ja vähäki liikaa kaasua niin just toi kuminauhaefekti tuli.
Tässä tulee esille erilaisten vaihteistojen sopivuus eri ajoneuvoihin...

Noihin pieniin henkilöautoihin sopii milloin mikäkin vaihteisto, mutta miten sitten raskaammissa?
Minua edelleen kiinnostaa robotin ja oikean automaatin ero esim. Ducatossa. Kokeilin kerran Ducatoa 3 L koneella ja manuaalilla. Voimaa oli, mutta vaihteet tiuhassa. Siihen olisin kuvitellut oikean automaatin sopivan hyvin.
Kirjoittanut: Mjv16
« : 18.02.2019 kello on 15:44 »

Mulla oli Audi aiemmin sillä multitronicilla  ja se oli muuten tosi mukava vaihteisto, mutta peruuttaminen ylämäkeen esim parkkiin tai pelkästään suunnanvaihto D ltä Ärrälle oli tosi hidasta ja vähäki liikaa kaasua niin just toi kuminauhaefekti tuli.
Kirjoittanut: Aakku
« : 18.02.2019 kello on 14:17 »

Tuskin on ja toiminta tuskin yhtään tuosta artikkelissa kuvaillusta parempaa.  Itsellä on manuaali ducato 2010 ja ainakin sitä pidän mukavampana ilman robottia.
Nuo toimittajien tuntemukset perustuvat myös jonkinlaiseen osaamattomuuteen...

Jokaisella tietty on omat mieltymyksensä. Luin juuri koeajon, jossa parjattiin Nissan Micran CVT vaihteistoa. Siinähän ei ole kuin yksi vaihde, mikä omasta mielestäni on paras vaihtoehto. Autoilijat ovat valittaneet venyvää kiihdytystä, kun ei nyi ollenkaan. Nyt tehdas on asentanut CVT vaihteistoon portaita, jotta tuntisi ikäänkuin vaihteen vaihdon.
Siis toinen valittaa nykimistä ja toinen nykimättömyyttä. Koskaan ei ole hyvä. Se manuaalivaihtoehtok in piti eurooppalaisiin kytkeä automaatin rinnalle, jotta saataisiin epäluuloiset ostamaan automaatteja. Osa autoilijoista ajaakin näitä automaatteja manuaalipuolella aina.
Kirjoittanut: Mjv16
« : 18.02.2019 kello on 13:48 »

Tuskin on ja toiminta tuskin yhtään tuosta artikkelissa kuvaillusta parempaa.  Itsellä on manuaali ducato 2010 ja ainakin sitä pidän mukavampana ilman robottia.
Kirjoittanut: Kosmic
« : 17.02.2019 kello on 20:24 »

Tuskimpa Ducatossa on sama loota kun fiorinossa.
Kirjoittanut: El Maco
« : 17.02.2019 kello on 20:07 »

En osaa fiuden roboteista sanoa mitään. Mutta pullakuskien parjaama mersun "vanha" sprintsift toimi mun mielestä matkailuautossa, suht raskaassa, varsin hyvin. Oli siinäkin tilanteita, joissa aski pöljäili. Mitään rajuja nykäisyjä se ei aiheuttanut, lienee massan ansiota.

Mut toki, myöhemmin robotin korvannut turbiiniautomaatti oli kokonaisuutena parempi. Mutta kenties kuluttaa enemmän.
Kirjoittanut: Mjv16
« : 17.02.2019 kello on 19:50 »

Kirjoittanut: Mjv16
« : 17.02.2019 kello on 19:47 »

Kaikilla varmaan saa olla oma mielipide? Tämä koko foorumi on täynnä nälvijöitä, joilla ei muuta tekemistä ole kun
aukoa päätä täälä.