rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Nieminen Risto
« : 21.05.2018 kello on 12:22 »

 :)
Muuttui tuo ducaton lämppärin puhaltimen kytkin oudon jäykäksi ja rahisevaksi kuin olisi hiekkaa sisällä , samalla lakkasi 4:s nopeus toimimasta , 1 , 2, ja 3 toimivat . Nähdäkseni vika mahtaa olla kytkimessä eli miten tuo irroitetaan panelista , kuinka paljon joutuu purkamaan ja lähteekö nuppi vetämällä pois ? Olisiko vinkkiä mistä tuota kytkintä kannattaisi lähteä tilaamaan , alusta on vm-2000 ducato


Kirjoittanut: rantaesa
« : 23.11.2017 kello on 19:25 »

Nonni ,  katkaisin vaihdettu , ekakertalaiselta siihen tuhrautu 2 h . Kaikki nopeudet pelittää nyt ,   purin vanhan kytkimen ja eihän siinä mitään mekaanista vikaa ollutkaan , oli vaan kontaktipinnat  hapettuneet , pikkuisen olis pyyhkäissyt hienolla hiekkapaperilla niin olis toiminu mutta uusi on aina uusi. Siellä ilmansuuntaus ja lämpötilan - säätimien liukupinnoissa  oli vanhan vaseliinin rippeitä näkyvissä joten uskalsin laittaa niihin vaseliinisprayta  ja kyllä tuli kevyet nupit säädellä. Kytkimien taustavalot oli palaneet ja tähän hätään en niitä polttimoita  lähteny metsästämään kun on reissuun lähtö joten paneeli tulee uudelleen avattavaksi reissun jälkeen,  mutta nyt sen osaa vanhasta muistista
Kirjoittanut: hemppat
« : 22.11.2017 kello on 18:04 »

Tuollasten kohteiden voitelusta sen verran että jos rasvata haluaa niin siisteintä se on kuivavoitelu aineella. Ensin se vaikuttaa huijaukselta kun mitään ei näy mutta kyllä osa kitkasta jonnekin häipyy. Harkintaa kaikessa, kohde on ehkä suunniteltu toimimaan tietynsuuruisella kitkalla.
Kirjoittanut: Tarvasjoki
« : 22.11.2017 kello on 08:51 »

Matkahuolto kuljettaa
Ok katellaan jos löytyy täältäpäin kiitos.
Kirjoittanut: rantaesa
« : 21.11.2017 kello on 21:39 »

Matkahuolto kuljettaa
Kirjoittanut: Tarvasjoki
« : 21.11.2017 kello on 20:43 »

Niin Tarvasjoelle tiedoksi tämä katkaisija löytyi autokeskus konalasta.
.   Kiitti on vähän kaukana täältä
Kirjoittanut: rantaesa
« : 21.11.2017 kello on 17:42 »

Niin Tarvasjoelle tiedoksi tämä katkaisija löytyi autokeskus konalasta.
Kirjoittanut: rantaesa
« : 21.11.2017 kello on 11:42 »

Toivottavasti tässä 230 ducatossa pääsee vähemmällä purkamisella
Kirjoittanut: Joko
« : 21.11.2017 kello on 11:11 »

Vinkki: tuon pelkän kytkimen pohjassa olevan mustan purkin mikä on muutamalla ruuvilla kiinni saa citroen tiskiltä alkuperäisenä noin 20e kun se tosiaan viimeksi kysyttäessä olis fiat putiikissa ollut 80e ja tullut koko kytkin vaikka vika on vain tuossa mustassa purkissa.
Kirjoittanut: Obelix
« : 21.11.2017 kello on 11:07 »

Esimerkiksi tuolta saa:https://www.nimark.fi/price/FIAT_1305589080/

Itse olen vaihtanut tuon -03 Ducatoon (244). Oli aivan ruosteessa sisältä. Onhan siinä purkamista. Kytkin on tuossa valkoisen säädinpaneelin vasemmassa takakulmassa.

Edelleenkään ei toimi 3-nopeus. Etuvastus vaihtoon seuraavaksi.