rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: juup87
« : 3.07.2017 kello on 22:28 »

Morjesta. Tuli hommattua tuollainen -97 vuoden transporteri joka on rekisteröitynä matkailuautoksi. Ajatus olisi että 9-hengen minibussista tekisinkin ihan matkailuauton. Nyt kun sain moottorin korjattua niin lähdin korin kimppuun. Ruostevaurioiden korjaus menee ihan ok mutta pienenpieniä ongelmia on tuon kattoluukun kanssa. Neljästä saranasta on kaksi rikkki jotka pitäisi saada uusittua.

Tämä on sinänsä hankalaa kun valmistajaa ei näy missään. Kattoluukku tuntuu olevan matkailuautoon tai bussiin suunniteltu. Jos jollain sattuisi olemaan jotakin vihiä että mistä voisi saada tilatua uudet saranat vanhojen tiloille että ei tarvitsisi rakentamaan lähteä tyhjästä.

Auton on aikoinaan "REGO Autodesigh" (Hämeen autosisustamo) suunnittelema ja rakentama. Joka ikävä kyllä näyttäisi menneen konkurssiin joten sieltäkään ei voi kysyä.