Tuo on todennäköisintä, että varaajaa ei ole ilmattu sen jälkeen kun se on viimeksi tyhjennyksen jälkeen täytetty. Ei sitä vettä muutoin tulisi "runsaasti" kuten aloittaja mainitsi..
Ilman saa pois varaajasta (ainakin Truman) kun juoksuttaa täytön jälkeen pelkkää kuumaa hanasta - paineettomassa upposysteemissä ei oikein saa pumppua päälle ilman, että joku hanakin on auki (mikrokytkin). Vettä saattaa tulla hanasta vaikka varaajan täyttö on vielä vajaa.. yleensä vettäkäyttämällä loppuilmatkin aikanaan poistuvat.
E: Tämän perusteella se ilmatila kuuluu sinne varaajaan.. eli tämä kylmästä kuumaksi varaajan verran vettä tehdessä sinne kertyy veden laajenemisen verran painetta (ominaisuus)
http://www.atstuonti.fi/kayttoohjeet.html?ATS_GET_FILE=1&file_id=14Kun varaajaa käytetään jatkuvasti, se
on tyhjennettävä noin kerran kuukaudessa,
jotta varaajaan saadaan kehittymään
uusi ilmatyyny. Ilmatyynyä käytetään
varaajan paineiskujen vaimentamiseen.
...
Yhdistellyin varo-/tyhjennysventtilein
varustellun varaajan tyhjentäminen:
1. Katkaise virta kiertopumpusta.
2. Avaa kaikki vesihanat.
3. Avaa tämän jälkeen varo-/
tyhjennysventtiili siirtämällä keltaisen
vivun (M) pystyasentoon.
4. Varaaja tyhjentyy nyt suoraan ajoneuvon
alle varo-/tyhjennysventtiilin
letkusta. Varmista kaiken veden
valuvan letkusta (noin 7-10 litraa).
Jätä venttiili auki, kunnes varaajaa
käytetään seuraavan kerran.
HUOM! Tarkasta lopuksi, että automaattinen
takaiskuventtiili (N)
aukeaa päästäen ilmaa varaajaan
varaajaa tyhjennettäessä ja että
letku (O) ei ole tukossa.