rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: HiTec
« : 25.02.2017 kello on 15:41 »

Itse olen autoa ostaessa huomioinut tehontarpeen ja ostanut riittävän tehokkaan version.

Itse taasen olen mennyt tehoissa jo jonkin aikaa alaspäin ja vetopainoissa samanaikaisesti ylöspäin ;D
- Grand Scenic II 2.0dCi 150, vetomassa 1300kg
- C5 Tourer 2.0HDi 136, vetomassa 1500kg
- Qashqai 1.6dCi 130, vetomassa 1800kg
Kirjoittanut: Petrooli
« : 25.02.2017 kello on 15:14 »

Kyllä mä ihan palkka töissä käyn ja meijän tunti vetoitus on kyllä naurettavan pieni. Myytävän tuotten hinnat taas ihan älyttömiä. http://www.motorbyte.fi/honda-henkiloautot/ tuollakin hyppää  100€ ihan vaan vuosi mallin mukaan. Ton 400€ vois melkein maksaa. Mulla siis CR-V 2.2 i-DTEC 150hv vm.2010

Minulla on itsellä just samanlainen Honda CRV 2.2 i-DTEC 150hv, vm. 2011. Tässä facelift mallissa ei ainakaan minulla ole ollut mitään ongelmia DPF:n eikä egr:n kanssa. Vm. 07-09 nuo nokiloukut kuulemma tuppasivat tukkeutumaan ajoittain. Tässä i-DTEC versiossa on tuo vika korjattu. Turbo ja DPF siirretty lähemmäs pakosarjaa. Sen takia egr:n ja DPF:n poistaminen ei ole tarpeen. Vaikka numeroiden mukaan voimaa riittää 150 hv, niin välitys on mielestäni vähän turhan pitkä. Vääntöä saisi olla vähän lisää. Vaunua pitää vetää 4-vaihteella vaikka auto olisi muuten 6 vaihteinen. Vaihtamisvalo on säädetty ihan liian pienille kierroksille. Honda pyytelee isompaa vaihdetta jo 1200 kierroksella. Vääntö tuntuu vasta 2000 kierroksen kohdilla. Nämä lukemat perustuu perstuntumaan eikä ole mistään vääntökäyriltä.
Kirjoittanut: Majuri
« : 25.02.2017 kello on 15:05 »

Ei löydy CR-V enemmillä hp. Ei varmaan tarttis enempää tehoja MUTKU MÄ HALUUN   :D ;D
Kirjoittanut: Mautoilija
« : 25.02.2017 kello on 14:37 »

Itse olen autoa ostaessa huomioinut tehontarpeen ja ostanut riittävän tehokkaan version.
Arkikamppeessa 120 hp ja matkakulkineessa 130 hp tehtaallatuotettuna riittää mainiosti.

Jaa, etten vedä vaunua... Matkakamppeessa on asuttavan kopin massa ja tarvikkeet vesineen mukana.
Kirjoittanut: K.E.V
« : 25.02.2017 kello on 14:13 »

Kokeileppa ensin tehdä se ohjelma !
Ne jotka ei itse tee, ostavat sen ohjelman toimittajalta.
Maksavat työntekijälleen palkan, sosiaalikulut, tilojen vuokran , ohjelmointilaitteet .
Saatkos itse palkkaa jostain ?
ainiin, unohdin tuon 24% minkä yrittäjä maksaa myynnistä ensin valtiolle ja sitten vasta vähentää kulunsa....
Sitäkin ollaan kai nostamassa taas.

Ei noita tappihintoja tartte maksaa esim www.debil.fi ja siellä softaavat ilmaiseksi uudelleen jos on sattunut huolto ajamaan nollille .
Kirjoittanut: Joko
« : 25.02.2017 kello on 12:25 »

Nuo boxit kannattaa kyllä heittää aidan yli heti. Aika yleinen ongelman lähde moneen muuhun vikaan. Huijaavat yleensä rail paineanturia että saadaan nostettua painetta entisestään. Autokohtaisesta ohjelmoinnista en ole ikinä nelosella alkavaa summaa maksanut Thumb Olikohan 300 viimeksi ja sitä edellinen 350e nämä käsitti tehon noston ja egr sekä dpf ohjelmallisen poiston.
Kirjoittanut: Majuri
« : 25.02.2017 kello on 12:12 »

Kyllä mä ihan palkka töissä käyn ja meijän tunti vetoitus on kyllä naurettavan pieni. Myytävän tuotten hinnat taas ihan älyttömiä. http://www.motorbyte.fi/honda-henkiloautot/ tuollakin hyppää  100€ ihan vaan vuosi mallin mukaan. Ton 400€ vois melkein maksaa. Mulla siis CR-V 2.2 i-DTEC 150hv vm.2010
Kirjoittanut: K.E.V
« : 25.02.2017 kello on 12:02 »

Kokeileppa ensin tehdä se ohjelma !
Ne jotka ei itse tee, ostavat sen ohjelman toimittajalta.
Maksavat työntekijälleen palkan, sosiaalikulut, tilojen vuokran , ohjelmointilaitteet .
Saatkos itse palkkaa jostain ?
Kirjoittanut: Majuri
« : 25.02.2017 kello on 11:45 »

Mikä siinä vakio boxin ohjelmoinnissa maksaa? Kuin ei mene edes 1€ osaa muutama tunti työtä.
Kirjoittanut: Anders Son
« : 25.02.2017 kello on 11:31 »

Tommonen mulla nyt on kiinni http://www.finnautomobile.net/tuotteet.html?id=111/223 Ite saa säätää potikasta vääntäen. Maximi asennossa alkoi pätkimään jossain 120km/h vauhdissa. Vakiona en ole ajanut ollenkaan kuin ostaessakin oli joku boxi mistä ei osannut edellinen omistaja sanoa mitää. Toi boxi mikä nyt on niin käy kai aika moneen autoon et ei varmaan ihan paras. Mutta sanoisin et jotain vaikutusta oli boxien vaihdollakin.

Nämä purnukat nostavat polttoainejärjestel män painetta, mikä on noissa commonrail moottoreissa on jo muutenkin korkeat (2000 bar), niin jokainen voi helpolla matematiikalla miettiä kuinka kovilla se ruiskutuspumppu on paineen noston jälkeen. Parempi vaihtoehto olisi suuttimien väliin tuleva purkki mikä lisää vaan aukioloaikaa( esim steinbauer) mutta on jo paljon kalliimpi hankkia. Taitaa saada optimoinnin jo halvemmalla.