Vaunun kanssa testaukset menee ensi kesään. Viime kesänä lukemat aika tarkkaan 12 l/100 km.
Saman verran menee 6702i Solikka perässä omalla, ei juurikaan tuosta heittele.
Tietenkin kun unohtaisi vakionopeussäätimen käytön niin menisi pienemmällä, mutta oon sen verran laiska että sitä on mukava käyttää
EGR:n toimintaa supistettiin niin, että se on käytössä vain tyhjäkäynnillä. Muuten kuulemma iskee vilu kaupunkiajossa pakkasella.
Ei ole 3l V6 CDI:n kanssa ongelmia, tosin paljon hitaammin se -15°C pakkasella lämpenee, mitä ennen EGR:n poistoa.
Tähän saa apua sitten taas TT-Thermon pumpullisesta letkulämppäristä, mikä nostaa kyllä moottorin nesteiden lämpöä ihan kivasti ennen starttia.
Omassa 1kW versio ja sekin nostaa jo mukavaan lämpöön lyhyessä ajassa. 1,5kW ne suosittelee, mutta kun on 2kW sisätilan lämppäri, niin pitää miettiä töpselien syöttöjäkin
Alla eri lämmöissä mitattuja ko. letkulämppärin lämmityskäyriä.
Nestetilavuus siis 10.2l ja moottori on 3l V6 CDI