rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Ossi66
« : 13.05.2016 kello on 23:01 »

Kirjoittanut: Yrjö
« : 13.05.2016 kello on 22:01 »

    Se on jarrullinen.
   http://www.teohydrauli.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=1153&OpenGroups=1153
   Tarve lähinnä pelkälle akselille.
Kirjoittanut: Ossi66
« : 13.05.2016 kello on 09:37 »

Tuossahan noita on
http://www.teohydrauli.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=1152&OpenGroups=1152

Mites nämä muuten laitetaan kuin hitsaamalla?

Hitsatessa ei saa sitten lämmittää stefaa ja rasvoja, ettei oo sama ongelma ensikeväänä.  ;)
Kirjoittanut: Yrjö
« : 13.05.2016 kello on 07:19 »

Pistepuikolla muutama piste akseliin niin laakerin sisäkooli on just sopiva. Rasvaa täyteen ja käyttöön.
  Muistaakseni jotain tälläistä tein muutama vuosi sitten?
  Nyt se menee myyntiin, pojat haluaa myydä sen täysin kunnossa olevana. Thumb
Kirjoittanut: Pekka
« : 12.05.2016 kello on 23:24 »

Pistepuikolla muutama piste akseliin niin laakerin sisäkooli on just sopiva. Rasvaa täyteen ja käyttöön. Siis ryssän korjaus.
Tai sitten mellapeltiä väliin. Norjalainen korjaus.
Kirjoittanut: 88k5
« : 12.05.2016 kello on 22:39 »

Mikä akselityyppi; lehtari, vääntövarsi, muu - jarruton?

Vanhaa voi korjata vaikka hitsaamalla, uudempi onkin vaihtohommia..
Kirjoittanut: Yrjö
« : 12.05.2016 kello on 22:25 »

Ei kai noita hitsata.
    Merkki ei nyt heti tuu mieleen, vaikka muutama vuosi sitten tehtiin siihen remppaa. Ilmeisesti tiiviste päästäny vettä sisään, eihän nuo kulumalla mene rikki?
   Joskus vastaavia olen katsellut, kyllä siellä sauma on.
   Tuskin näihin varaosia toimitetaan, tuo on aika vanhakin kaiken lisäksi.
Kirjoittanut: kimi
« : 12.05.2016 kello on 20:57 »

Ei kai noita hitsata.
Mikä traileri ja akselisto?

Vaikka itse olen sitä mieltä että vanha käytetään loppuun joskus sen uuden ostaminen voi olla viisasta korjaamisen sijaan

Löytyykö tuolta

http://www.teohydrauli.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=1007&OpenGroups=916
Kirjoittanut: Yrjö
« : 12.05.2016 kello on 19:47 »

   Poikien venetrailerista oli laakeri pyörähtänyt sisäkoolilta, samalla kuluttanut akselia liikaa.
   Onko kellään kokemusta uuden akselin sorvauttamisesta, tai oikeastaan sen vaihtamisesta? Onko se rympillä paikallaan, ja hitsillä varmistettuna? Vai vain hitsattuna?