rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: mjo33400
« : 12.05.2016 kello on 19:27 »

Noita asennuskuvia kannattaa uskoa, niin hommat toimii. :D
Kirjoittanut: Knaus-90
« : 12.05.2016 kello on 17:58 »

Tossa vielä kuva.


Kirjoittanut: TeamFullboost
« : 12.05.2016 kello on 17:46 »

OK. Jäin kanssa miettimään asiaa kun tuossa tuli mukana se poraus mitoitus. Olenkohan sen sitten tulkinnut väärin. Mutta kiitoksia korjataan asia. Pannu on vielä irti! Tais tuo kärki olla tuossa kuvassa muutenkin vielä korkealla, 5mm päähän muistaakseni laitoin.
Kirjoittanut: Knaus-90
« : 12.05.2016 kello on 17:29 »

Kipinäkärki pitäis olla niin että se kipinöi siihen liekkiraudan reunaan, ei päälle.
Syttyy paremmin kun on arinan päällä.
Kirjoittanut: TeamFullboost
« : 12.05.2016 kello on 17:20 »

Tosiaan tän korjauksen kesto voidaan kohta mitata vuosissa, mutta kun kesälomareissu olis tulossa ja lämmitys tarvis kai olla kunnossa niin pitää jatkaa...

Pannu

Pannu otettiin irti, rassattiin,testattiin, maalattiin ja kipinätettiin(kiitos MJO).
Kaikki liittimet oli todella hapettunut ja antoi korkeita ohmeja. Hieman liittimiä putsattu ja kaikki anturit testattu toimiviksi. Josko sen kohta vaunuun sais.


12v Kiertovesipumppu testattiin ja on "oikosulussa" Katotaan jaksaako vanhaa enään uudelleen motittaa. Hätävaroiks ostin motonetistä aidon boshilaisen. Käynnistyessään ottaa 1.3A ja käydessä 0.3A ilman kuormaa. Toivottavasti diodit kestää.

Kirjoittanut: mjo33400
« : 21.04.2016 kello on 09:06 »

Pannun safety timer

Uusin kortille diodit. 1N4007 meni paikalleen.

Muuta

Pannuun tuli Mjo:lta kipinäsytkä, kiitoksia sinnepäin! Tarvii riipasta pannu irti varmaan tulevana viikonloppuna ja alkaa katsomaan sitä lävitse.

Onko sinulle nyt selvää, miten pannun jännitteet mitataan? Ylempänä oleva lohkokaaviokuva selventää periaatetta.
Kirjoittanut: TeamFullboost
« : 20.04.2016 kello on 21:48 »

Pannun safety timer

Uusin kortille diodit. 1N4007 meni paikalleen.

Muuta

Pannuun tuli Mjo:lta kipinäsytkä, kiitoksia sinnepäin! Tarvii riipasta pannu irti varmaan tulevana viikonloppuna ja alkaa katsomaan sitä lävitse.
Kirjoittanut: TeamFullboost
« : 14.04.2016 kello on 21:37 »

En muista. Katson tarkemmin kun meen käymään seuraavan kerran.
Kirjoittanut: mjo33400
« : 14.04.2016 kello on 20:20 »

Kun kaasupuolella ei tapahtunut mitään niin paloiko ohjauspaneelissa kuitenkin vihreä ledi?





Kirjoittanut: TeamFullboost
« : 14.04.2016 kello on 20:05 »

 Tuo alku vikakuvaus on vuoden takaa ja tosiaan voi olla väärin. Tarvii muuttaa ja katsoa vikakuvausta uudelleen kun katson pannun ekana lävitse.

Viimesessä testissä kyllä paneeli toimi sähkön osilta. Kaasupuolella paneeli toimi hieman erikoisesti kokoajan. Ekana kaasun vikavalo syttyi heti ja vähän ajan päästä ei tapahtunut mitää.  En muista pyörikö sähköpuolella myös 12v pumppu.