rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: HiTec
« : 7.05.2016 kello on 21:51 »

Itsellä oli tänä keväänä Millerissä sama ongelma, äärivalot kaikki pimeinä, molemmin puolin autoa, niin keltaiset kuin puna/valkoisetkin :-\

Ratkaisin ongelman johdottamalla hyppylangan takavalojen juuresta, parkkivalosta + tietty se äärivalojen maa kunnolla runkoon. Kytkennät tein molemmille puolin autoa = puolet ovat siis erossa toisistaan ja palaa parkkien kanssa 8)
Kirjoittanut: mobileman
« : 7.05.2016 kello on 21:35 »

Juu näin oli tarkoitus tehdäkkin jos päädyn siihen ratkaisuun, että johdotan valot kokonaan moottoritilasta saakka  :laugh:
Kirjoittanut: Ossi66
« : 7.05.2016 kello on 20:51 »

Näissä alumiinikoppasissa kannattaa vetää valoille aina myös maa johdolla, niin on paljon huoltovapaampi kytkentä ;)
Kirjoittanut: mobileman
« : 7.05.2016 kello on 19:11 »

Onko jollain muulla ollut samaa ongelmaa?

Asuntoauton äärivalot palaa silloin kun haluaa..
polttimot tsekattu ja todettu ehjiksi. Vaikuttaisi siis jonkun sortin kosketushäiriöltä.
Mutta mistäpäin autoa lienee valojen virrat ja maat ryöstetty?

Alkovista kun lähtee johtoja seurailemaan niin apukuskin puolelle b-pilariin katoaa alkovista piuha..
Meneekö sulakerasian taakse vai pitemmälle?

Potilas:  Solifer Mobile 544 / Fiat Ducato vm. 1998

- Kävi jo mielessä että rosvoan uudestaan suoraan umpion takaa virrat ja maat otan siitä jostain lähettyviltä ja vetäsen palopellin läpi uuden kaapelin b-pilaria myöten alkoviin ja liitän siellä uudestaan sokeripalalla/abicolla äärivalot ja tulppaan vanhat.

...Mutta jos jollain on antaa vinkkiä mistä vikaa etsiä niin ei tarvitsisi alkaa uutta piuhaa pujottelemaan, kun onpa se siinäkin oma hommansa jos sen meinaa nätisti piiloon saada