rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Rauno
« : 30.03.2016 kello on 21:31 »

Eihän tunkinvarassa olevan auton alle kukaan mene, eihän :-\ Ikävä tunne kun makaa korttiinan alla vaihdelaatikko rinnanpäällä ja ihmettelee miksi laatikon paikka lähenee vaikka et edes nosta laatikkoa.

Aina pitää laittaa pukki tai rengas auton alle sellaiseen paikkaan, jos tunkki pettää ettei jää putoavan auton alle.
Kotipihassa kun autoja kesäisin laittelen niin pullotunkkejen alle minulla on 50cm x 50cm vahvat vanerit, niin pysyy hienosti tunkki pystyssä eikä vajoa maahan.
Noi pikkurampit on ihan kätevät mutta monesti liian heiveröistä tekoa, varsinkin isomman auton alle.
Semmoset punaset pikkuhallitunkit 2tonnin on kanssa aikas ohutta pelliä ja en sellaiseen juuri luottaisi varsinkaan hiekkapihalla.
Kirjoittanut: Hauho
« : 30.03.2016 kello on 21:26 »

Hulluja nuo suomalaiset!
(Vai tuleeko joku muu tekemään nuo alakertaan liittyvät remontit?)
Kirjoittanut: Aakku
« : 30.03.2016 kello on 21:09 »

^
Ei auta, vaikka sinä ostaisit....

Suurin osa ostaisi kuitenkin sen halvimman.
Kirjoittanut: Hauho
« : 30.03.2016 kello on 17:48 »

Monessa tuotteessa 10-15 % paksumpi materiaali ja noissakin 2-3 lisäaskelmaa ja kummallekin puolelle välituki tekisi hyvää.  Miksei myös nuo reunat voisi olla alhaalta ulospäin leveämmällä kuin yläosa.  Menisivät pinoonkin. 
Kaikki nuo maksaisivat materiaali ja palkkakustannuksina sekä kohonneina rahteina ehkä 2-3 euroa valmistuspäässä ja kuluttajahinnassa ehkä kympin.
Ostaisin sellaiset kympin kalliimmmalla.
Kirjoittanut: 88k5
« : 30.03.2016 kello on 15:03 »

Vaikuttaa tuo valokuvan vasemmanpuoleinen olevan hiukan vinossa?..
Optiikka kiusaa  :D
On se hiukan kallellaan - myös eteenpäinkin kun häntä vähän koholla maasta  ;D

Noi on monessa suhteessa huonon malliset rampit; liian jyrkät hlöautoille (ilman pitkiä koolinkeja päälle), poikkipienat harvat ja korkeat, että takavetoisen alla kovalla alusta herkästi karkaavat - pitäs tehdä ite paremmat  ;)
Kirjoittanut: Hauho
« : 30.03.2016 kello on 13:06 »

Vaikuttaa tuo valokuvan vasemmanpuoleinen olevan hiukan vinossa?
Tästä mainitsen kun omassa kestopäällyspihassa, jossa kaltevuus ei ole montaa astetta, tuollainen ramppi petti ja vinoutui.  Onneksi en ollut alla.  Sen jälkeen on aina akseleiden alle laitettu 4x4 tai 6x6 parrut varmistukseksi.
Vaikka olisi kolmijalkatuet en uskalla enää luottaa niihinkään.
Kirjoittanut: jva61
« : 30.03.2016 kello on 12:39 »

Eihän tunkinvarassa olevan auton alle kukaan mene, eihän :-\ Ikävä tunne kun makaa korttiinan alla vaihdelaatikko rinnanpäällä ja ihmettelee miksi laatikon paikka lähenee vaikka et edes nosta laatikkoa.
Kirjoittanut: 88k5
« : 30.03.2016 kello on 11:14 »

Jaa bilteman rampit - mulla taitaa olla sellaiset siniset  ;D
Jos oikein muistan, niin 1.8tn oli kesto..


Yli 2tn etuakselimassaisen Suburbaninkin olen noille ajanut  :D Vähän taipumaa niissä, mutta melto rauta ei kerrasta katkea  :laugh:
..sisäpuolelle kun laittaa koolinkipalikat, niin varmistus hoidettu. Edes kuvan sorapintaisella alustalla nuo eivät nurjahda - toista olisi tunkkipelillä..
Kirjoittanut: JukkaP
« : 30.03.2016 kello on 10:45 »

Hyvin kestivät Bilteman rampit Ducaton etupään alla öljynvaihdon.
Kirjoittanut: Hauho
« : 27.03.2016 kello on 13:12 »

Älä unohda kahta asiaa:
Aivan tasainen ja pettämätön maapohja, pienikin vinous rasittaa väärin ramppeja.
Lisävarmistukseen akseleiden tai muiden kantavien kohdalle tuet ettei ihan kerralla äkkiä tule alas.