rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Hauho
« : 24.09.2015 kello on 19:58 »

Kiitos, tutkin lisää.
Kirjoittanut: hapero
« : 24.09.2015 kello on 19:46 »

Kyllä sen muutettua saa, pitäisi vain tietää kuinka se taustavalon kytkentä on komponentti tasolla toteutettu. Tuossa jutussa on monta asiaa jotka joutuu selvittämään ihan itse, valmiita vastauksia tuskin saa mistään.
Kirjoittanut: Hauho
« : 24.09.2015 kello on 15:02 »

Onko niin ettei sitä kytkentää saa muutettua ja eikö sinne sopivia ledejä ole suurempi tehoisina?
Tapahtuuko tuo ajovalohimmennys esim. jännitettä vähentämällä?
Muistatko?
Kirjoittanut: hapero
« : 24.09.2015 kello on 10:48 »

Siellä on ledit ja kaksitasoinen vakiovirtakytkentä, jota ohjataan parkeilla.
Kirjoittanut: Hauho
« : 24.09.2015 kello on 10:16 »

Juuri tuollainen haperon mainitsema näyttö.  Jolloinhan sekin valaistaan takaa.  Ja tuo nuolinäyttö ylös/alas liekä valotehoa vai ajovalojen korkeuden säätö.  Olen kaukana autosta että voisi tarkemmin tutkia.
Lisäys:
Löysin englanninkielisen manualin netistä kun oma on autossa.  Ei ollut sielläkään ohjetta kirkastusjuhlille.  Tuo lampunkuva ja nuoli ylös/alas on todella ajovalojen korkeuden säätö ja se pelkät nuolet valintanäppäimet näytön eri ohjelmiin.
En vaan usko etteikö sinne valaistukseen saisi lisätehoa myös ajovalojen päälläollessa koska valotta ajaminen kirkaalla säällä ei tuo riittävää lukuarvoa tuohon näyttöön.
Kirjoittanut: ihaa
« : 23.09.2015 kello on 20:43 »

Kehitys kehittyy  :D


Juu, onneksi aina menee paremmaksi mitä uudemmasta kyse. 
Kirjoittanut: hapero
« : 23.09.2015 kello on 20:41 »

Jos se näyttö on tuollainen, ei siinä ole säätöä. Kirkkaimmillaan valot pois, himmenee parkit päällä.
Kirjoittanut: 88k5
« : 23.09.2015 kello on 20:35 »

^
Kehitys kehittyy  :D
Voihan se olla, että 09 Suomessa rekattu on prässätty jo 08 Torinossa  ;)
Kirjoittanut: ihaa
« : 23.09.2015 kello on 20:22 »

2009 vuotisessa lienee tällainen tuo keskinäyttö.


Kirjoittanut: 88k5
« : 23.09.2015 kello on 20:11 »

Näiden mittarien lukemiseen päivällä ei varmaan valoja edes tarvita?


Sen sijaan tuo Info-näyttö voi vaatia hyvää taustavaloa - kokeilit sammuttaa valot (sammuvatko edes valokytkimestä, jos ei = p*ska "suomikytkentä")? Muuttuuko kirkkaus info -näytössä..

fiiu suunnittelija olisi voinut plagioida muita paremmin, ja invertoinut lcd-panelin värit swap'aten  -> night-/daylight -mode  8)