rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: 560FMK
« : 21.08.2015 kello on 22:37 »

En muusta tiedä mutta tätä agm akkua voi käyttää käikissa asennoissa, mutta ei jatkuvasti ylösalaisin. Sitä en tieda mitä sisällä on.
AGM:ssä ei hölsky hapot sisällä kun ne on imeytetty lasikuitumattoon, eli rakenne suljettu eikä asennolla väliä. Mitään tekemistä geelin kanssa sillä ei ole.
Kirjoittanut: joo o
« : 21.08.2015 kello on 22:20 »

AGM geeli? Jompi kumpi, molemmat teknologiat ei käsittääkseni sovi yhteen akkuun.
En muusta tiedä mutta tätä agm akkua voi käyttää käikissa asennoissa, mutta ei jatkuvasti ylösalaisin. Sitä en tieda mitä sisällä on.
Kirjoittanut: 560FMK
« : 21.08.2015 kello on 20:55 »

Kiinnostaa vaan kun ostin mökille ensimmäisen AGM geeli akkuni.
AGM geeli? Jompi kumpi, molemmat teknologiat ei käsittääkseni sovi yhteen akkuun.
Kirjoittanut: jus66si
« : 20.08.2015 kello on 23:04 »

Edellinen omistaja oli päästänyt herra pakkasen iskemään. Näin autosähköliikkeestä kävi ilmi. Havaittiin vika sen verran myöhään kaupanteosta, että ostimme uudet akut sitten itse Motonetista. Ihan vapaa-ajan akut. Noi geeliakut kuulemma on ihan ok, jos ei pääse jäätymään. Suomessa kuitenkin on nuo lämpötilanvaihtelut melkoisia talvesaikaan.
Kirjoittanut: joo o
« : 20.08.2015 kello on 11:41 »


 Mulla keitti aikoinaan geeliakut yksitellen ja haisi nimmaanperusteellis esti trullin pakokaasulle.

Saako kysyä, miksi geeliakut keitti?
Kiinnostaa vaan kun ostin mökille ensimmäisen AGM geeli akkuni. Nyt se on ulkona verannalla, (mutta olen aikeissa tuoda se sisälle samaan tilaan missä säädinkin on)
Kirjoittanut: jus66si
« : 20.08.2015 kello on 09:26 »

Veikkaan että lavuaarien putkistot kuivat, jos on kerran harmaasäiliö tyhjä ja sieltä löyhkää. .Aivan sama kuin kotiviemäreissä kun hajulukko kuivuu.
Tee näin:
1. Sulje harmaavesisäiliön poistoventtiili.
2.Tee sankkoon seos missä Thetford Tank Fresheneriä

 http://www.motonet.fi/fi/tuote/603008/Thetford-Tank-Freshener-15l

ja vettä ja kaada lavuaareihin sekä suihkutilan viemäriin.
3. Anna vaikuttaa tunti ja sitten vettä perään usiampi sankko.
4.Sitten ajat vähän töyssysempää tietä vaikka puoli tuntia ja lasket litkut pois.

Jos kerran akut ei pulputa lataessa. Eli ylilataa (lataus maksimissaan akun ollessa vajaa noin 14,3-14,7V) Sitten on se jääkaappi yksi mahdollinen jos on ammoniakkikylmäaine . Aina kun rikinkatkua on ilmassa kannattaa pelata varman päälle ettei ole räjähdysvaarallises ta vuodosta kyse. Mulla keitti aikoinaan geeliakut yksitellen ja haisi nimmaanperusteellis esti trullin pakokaasulle.
Kirjoittanut: aaoulusta
« : 20.08.2015 kello on 06:43 »

Euran kanssa samoilla mietteillä! Harmaavesisäiliöstä haju tulee :-\
Kirjoittanut: 88k5
« : 19.08.2015 kello on 19:16 »

..
Haiseeko dieselin katti edes samalle kuin bensakatti ???
..
Ei sinne päinkään  :D

Jos dieslin katti pelaa (lämmin, ei voiteluöljyä seassa jne..), terveen koneen pakokaasu lähes samanhajuista kuin nestekaasulaitteen pakokaasu. Ei haise perinteiselle "öljypolttimelle" lainkaa  8)

"Mätäkanamuna" sisältää aika tod. näk. rikkivetyä, jota syntyy mm. akun kennon keittäessä. Normaali varaustilanteessa syntyy hajutonta vetyä. Kannattais, akun ollessa useita tunteja varauksessa, tutkia ulkopuolelta joka kennon kohdalta pintalämpötila. Keittävä lämpenee.. Jos mahdollista avata joka kennon vesitulppa, kattoa vesi tilanne ja ettei kennolevyt ole kieroja tai hauraan näköisiä - syy silloin löyty keitoksiin..

"Mädänkanamunan" hajua voi tulla tankatun tuoreveden kautta - (pora)kaivovesi voi sisältää sitä. Myös kovin mangaaninen vesi haiskahtaa ihan sammalle..
"Raadonhajua" voi tulla auton ilmastoinnin kennosta, johon märkyys on tuottanut kasvustoa..
Kirjoittanut: eura665
« : 19.08.2015 kello on 18:35 »

Kokeile ny vaan se harmaavesisäiliökin, jos se on tyhjä niin se siellä ny haisee..n
Kirjoittanut: joo o
« : 19.08.2015 kello on 18:13 »

Hiiren/rotan raato jossakin?  :o

Hiirenraatoa minäkin hain. Tulipa vaunu siivottua perusteellisesti. Mutta kun haju voimistui ja akku oli kuuma, syy selvisi. En osannut akkua edes epäillä kun 2 oli lähes uusia ja kolmas muutamia vuosia vanha.