rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Transistori90
« : 3.06.2015 kello on 18:26 »

Uudet letkut Suomi-liittimillä asennettu. Ihan hyvähän ne on muutenkin uusia nyt 8 vuoden kohdalla.. Alla kuvat pois otetuista vanhoista:




Kirjoittanut: Transistori90
« : 3.06.2015 kello on 16:11 »

Omassani on samanlainen kuin tuossa ensimäisen postauksen kuvassa, mutta siellä pullopäässä on tappi, tosin lyhyempi kuin suomi mallissa.
Ja käy belgian, saksan ja osaan ranskalaisista pulloista suoraan. Ja on ollut myös suomipullossa.
Eli olisiko ranskan malli tuo eli onko auto ranskan tuoti tai ranskalainen valmstaja sillä?

Täytyy vielä vilkaista kun pääsee kotiin. Auto on saksalaisvalmiste, mutta myyty uutena Viroon (2008) ja sieltä tuotu Suomeen joskus kolmisen vuotta sitten.
Kirjoittanut: "Masi"
« : 3.06.2015 kello on 15:58 »

Onpas mielenkiintoista, kun tuolla sitten samanlaiselle minulla olevalle väärälle letkulle on merkattu myös "FIN": https://www.reimo.com/fi/75345-hochdruckgasschlauch_secumotion_eu/

"Saksan malli" lienee se oikea: https://www.reimo.com/fi/75340-korkeapaineletku_secumotion_d/
Omassani on samanlainen kuin tuossa ensimäisen postauksen kuvassa, mutta siellä pullopäässä on tappi, tosin lyhyempi kuin suomi mallissa.
Ja käy belgian, saksan ja osaan ranskalaisista pulloista suoraan. Ja on ollut myös suomipullossa.
Eli olisiko ranskan malli tuo eli onko auto ranskan tuoti tai ranskalainen valmstaja sillä?
Kirjoittanut: Transistori90
« : 3.06.2015 kello on 15:22 »

Onpas mielenkiintoista, kun tuolla sitten samanlaiselle minulla olevalle väärälle letkulle on merkattu myös "FIN": https://www.reimo.com/fi/75345-hochdruckgasschlauch_secumotion_eu/

"Saksan malli" lienee se oikea: https://www.reimo.com/fi/75340-korkeapaineletku_secumotion_d/
Kirjoittanut: HiTec
« : 3.06.2015 kello on 15:00 »

Tuota "sormimutteria" ihmettelin omassanikin, kun tuossa on kaasukaapissa oikein kuvakin jotta sitä ei sitten tiukata tosiaan kuin sormin, työkalujen käyttö ompi kielletty. Mistähän moinen kielto? ???
Kirjoittanut: Transistori90
« : 3.06.2015 kello on 14:52 »

Ei kait mutterinmalilla väliä (paitsi G.12 eri näköinen "sormiversio"), muttakun pulloon tuleva tukiholkki taitaa uupua.. mitenhän lie pitää ilman taivuteltaessa ja tärinässä 13bar painessa - ettei ole vielä tuplatiivistys antamassa joustoa..?

Tosiaan siitä puuttuu tuo ulkoneva ohut putki päästä ja tiiviste on liittimen sekä pullon päässä. Eipä siinä kai muuta kuin letkut vaihtoon oikealla liittimellä oleviin.
Kirjoittanut: 88k5
« : 3.06.2015 kello on 14:22 »

Tuo mutteriko on vääränlainen. ?
Ei kait mutterinmalilla väliä (paitsi G.12 eri näköinen "sormiversio"), muttakun pulloon tuleva tukiholkki taitaa uupua.. mitenhän lie pitää ilman taivuteltaessa ja tärinässä 13bar painessa - ettei ole vielä tuplatiivistys antamassa joustoa..?
Kirjoittanut: K.E.V
« : 3.06.2015 kello on 14:21 »

Kappas, nyt vasta hokasin jotta siellähän normi mutteri pullon päässä  :-[
Kirjoittanut: kimi
« : 3.06.2015 kello on 14:18 »

Tuo on ikävä esimerkki siitä miten väärä ja sopimaton osa saadaan laitettua kohtaan joka voi aiheuttaa vaaraa.
Kaasulaitteet on turvallisia kun ne toimii oikein ja on tehty oikeilla osilla, yksi liitos joka on sinne päin voi sitten aiheuttaa kunnon vahingon. Lähinnä täälläkin aiheena olleet vaunu/autopalot joista foorumilla puhuttu enemmänkin tämän kommentin ajatuksena
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 3.06.2015 kello on 14:16 »

Sinällänsä outoa, että auto on saatu kilpiin väärillä korkeapaineletkuill a (väärä pulloliitin Suomessa ja Saksassa). Rekistiröintikatsas tuksessa kait pitäisi olla paikallisen kaasuliikkeen leimat/tod... eihän Suomessakaan homma täydellistä ole, varsinkaa jos "kaveripalveluja" käytetään..

Tuo mutteriko on vääränlainen. ?