rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: K.E.V
« : 20.04.2015 kello on 12:16 »

Tuo ylläoleva käyttäjä MJO korjaa sulle sen, hänellä "laboratorio" kotona  ;) Ja taitoa vaikka muille jakaa  ;) Otat yv:llä yhteyttä ja homma etenee.
Kirjoittanut: Frankia620
« : 20.04.2015 kello on 10:35 »

samaa paloilmapuhallinta minäkin veikkaisin,ettei pelitä. sen verran kova paineisku oli että pakoputki irtosi seinästä.Nyt on  lämmitin irroitettu autosta ja mietin mitä sille tekisin...olisi hyvä verkonpaino:)
Kirjoittanut: mjo33400
« : 19.04.2015 kello on 22:43 »

Auto on ollut seisomassa talven ja keväällä käynnistelin lämmitintä,muutaman yrityksen jälkeen pannu heräsi henkiin sitten sammutin ja uudestaan käynnistynyt niin aika hyvän pamauksen piti ja pakoputki irti seinästä ym. Putket...että tällainen tapaus..en tiedä onko enää toimintakuntoinen.

Paloilmapuhaltimess a tai sen ohjauksessa vika. Aina kun pannu käynnistetään niin paloilmapuhallin huuhtelee palotilan noin 18 sekuntia ennenkuin kaasuventtili saa vetokäskyn ja alkaa kipinöinti.
Kirjoittanut: jus66si
« : 19.04.2015 kello on 22:20 »

Mulla on tuo sama lämmitin muistaakseni. Ja auton ostohetkellä perehdytettiin, että jos jostain syystä ei käynnisty heti, pitää odotella tovi ennenkuin uudelleen koittaa. Epäpuhdas palaminen voi jättää kaasua pakoputkeen ja se pussahtaa (humahdus) siellä uudella sytytyskerralla jos heti uudelleen koittaa.
Paineisku on irrottanut tai ehkä vaurioittanut varmaan sulta sen pakokaasuputken ja se kannattaa sitten tarkastuttaa ammattilaisella että ei ole rikkoontunut. Välttämättä itse pannu ei ole rikki. Varmistaa kannattaa kuitenkin, että kaikki on ok. Itse en lähtis remppaan kaasuvehkeitä, ihan vakuutustenkaan vuoksi.

https://dealernew.truma.com/_anweisungen/Truma-Katalog/pdf_verzeichnis/30_000/34000_94200.pdf
Kirjoittanut: Frankia620
« : 19.04.2015 kello on 13:31 »

Auto on ollut seisomassa talven ja keväällä käynnistelin lämmitintä,muutaman yrityksen jälkeen pannu heräsi henkiin sitten sammutin ja uudestaan käynnistynyt niin aika hyvän pamauksen piti ja pakoputki irti seinästä ym. Putket...että tällainen tapaus..en tiedä onko enää toimintakuntoinen.
Kirjoittanut: mjo33400
« : 19.04.2015 kello on 11:32 »

Moi! vanha truma C3402 sanoi itensä irti ja nyt olisi tarkoitus hommata uusi vanhan tilalle. Kysymys kuuluukin mikä olisi paras lämmitin vanhan tilalle ,ettei tarvisi tehdä paljon muutoksia rakenteisiin.
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista!

Karavaanari Kouvolasta.

Millä lailla sanoi sopimuksen irti eli mikä vika?
Kirjoittanut: Frankia620
« : 19.04.2015 kello on 10:56 »

Moi! vanha truma C3402 sanoi itensä irti ja nyt olisi tarkoitus hommata uusi vanhan tilalle. Kysymys kuuluukin mikä olisi paras lämmitin vanhan tilalle ,ettei tarvisi tehdä paljon muutoksia rakenteisiin.
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista!

Karavaanari Kouvolasta.