rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Ossi66
« : 5.02.2015 kello on 08:44 »



Jos noin pelkää painoa, oisko punttisalilla käynti poikaa. Jos veturin akselisto ei kestä tai vaunun pohja, niin suosittelen että veturin vaihtaa Fordiin tai korjaa lahovian vaunun pullokotelosta.  ;D
;D
Saattaa se jollakin olla ratkaisevaa, jos aisapainoa tulee 10kg lisää pelkällä pullonvalinnalla - meillä oli edellisen vaunun kanssa se ongelma, ekalla punnituksella aisapaino oli 130kg.
Nykyisin valitsen rangaskahvaisen, jos mahdollista, että saan lisää aisapainoa ;)
Kirjoittanut: -------
« : 4.02.2015 kello on 23:23 »

Jos haluaa minimoida painon, niitä rengaskahvaisia pulloja kannattaa välttää - painonlisä on 3-5kg/pullo verrattuna erillisillä kahvoilla varustettuun pulloon ;)


Jos noin pelkää painoa, oisko punttisalilla käynti poikaa. Jos veturin akselisto ei kestä tai vaunun pohja, niin suosittelen että veturin vaihtaa Fordiin tai korjaa lahovian vaunun pullokotelosta.  ;D
Kirjoittanut: K.E.V
« : 4.02.2015 kello on 15:27 »

Myöskin pullojen alahelmoissa on kokoeroja, toisissa pulloissa helma on halkaisijaltaan itse pulloa suurempi, ja toisissa se helma on halkaisijaltaan sama kuin itse pullossa. Osa kaasupulloja vaihtavista asiakkaista on hyvin tarkkoja tuon helman suhteen, koska se isompi alahelma ei kaikissa vaunuissa mahdu pullokaapissa olevaan telineeseen / syvennykseen.

Jotkut (lähinnä jonkin tietyn polar-mallin omistavat) ovat valitaneet että se pullomalli jossa on rengasmainen kahva ei lainkaan mahdu heidän vaunujensa kaasukoteloon - tai siis kaasukotelon luukku ei mahdu sulkeutumaan.

Kuten jo todettiinkin, erilliskahvaisten pullojen taarapaino on nelisen kiloa rengaskahvaisia pienempi. Tuosta syystä minä valitsen aina erilliskahvaisen pullon, kun sellainen on tarjolla.
Käytän alupulloa joissa se korkea kehä, mahtuvat paikoilleen. Olen myös käyttänyt tyhjäksi kaksi vaunun mukana tullutta teräspulloa ja nekin mahtuivat hyvin.
Kirjoittanut: seppoko
« : 4.02.2015 kello on 15:18 »

Kaikennäköisiä pullokoteloita sitä onkin. Edellisessä burstnerissa oli ylhäällä pokkaus sisään päin niin, että rengaskahvainen ei sopinut koteloonsa.
Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 4.02.2015 kello on 14:43 »

Myöskin pullojen alahelmoissa on kokoeroja, toisissa pulloissa helma on halkaisijaltaan itse pulloa suurempi, ja toisissa se helma on halkaisijaltaan sama kuin itse pullossa. Osa kaasupulloja vaihtavista asiakkaista on hyvin tarkkoja tuon helman suhteen, koska se isompi alahelma ei kaikissa vaunuissa mahdu pullokaapissa olevaan telineeseen / syvennykseen.

Jotkut (lähinnä jonkin tietyn polar-mallin omistavat) ovat valitaneet että se pullomalli jossa on rengasmainen kahva ei lainkaan mahdu heidän vaunujensa kaasukoteloon - tai siis kaasukotelon luukku ei mahdu sulkeutumaan.

Kuten jo todettiinkin, erilliskahvaisten pullojen taarapaino on nelisen kiloa rengaskahvaisia pienempi. Tuosta syystä minä valitsen aina erilliskahvaisen pullon, kun sellainen on tarjolla.
Kyllä mulla ainakin sopii Thumb
Kirjoittanut: Hauho
« : 4.02.2015 kello on 14:11 »

Hiukan poikkean alkuperäisestä.  Parissa edellisessä autossa (Dethleffejä) oli kaasupulloille kelkka jolla pullot sai auton ulkoseinän ulkopuolella.  Kyllä oli mainio varuste.  Nykyisessä pullo putoaa n. 10 cm luukun alareunaa alemmas joten täytyy pujottaa 45 asteen kulmassa sijalleen.  Ikävä ja työläämpi homma huonoselkäiselle, sääli muuten mainiossa autossa kun ei ole tehty luukkua alas asti.
Kirjoittanut: 88k5
« : 4.02.2015 kello on 12:06 »

Mulla on tuon rengaskahvallisen kanssa aina ollut riesaa, siksi kopeloin pullokaappia mieluummin "ennen kauppaa". Jos ei erilliskahvallisia löydy haen mieluummin muualta..

Syynä on SecuMotionin sijainti juuri tuon rengaskahvan korolla - taaempaan (sivulla ovesta) pullopaikkaa se rengaskahva on just 3cm liian leveä. Tai no, kyllä pullon sinne saa, mutta se pitää pujottaa etummaisen paikan kautta ylösalaisin muljauttaen  :-[
Kirjoittanut: iso-juuso
« : 4.02.2015 kello on 11:29 »

Myöskin pullojen alahelmoissa on kokoeroja, toisissa pulloissa helma on halkaisijaltaan itse pulloa suurempi, ja toisissa se helma on halkaisijaltaan sama kuin itse pullossa. Osa kaasupulloja vaihtavista asiakkaista on hyvin tarkkoja tuon helman suhteen, koska se isompi alahelma ei kaikissa vaunuissa mahdu pullokaapissa olevaan telineeseen / syvennykseen.

Jotkut (lähinnä jonkin tietyn polar-mallin omistavat) ovat valitaneet että se pullomalli jossa on rengasmainen kahva ei lainkaan mahdu heidän vaunujensa kaasukoteloon - tai siis kaasukotelon luukku ei mahdu sulkeutumaan.

Kuten jo todettiinkin, erilliskahvaisten pullojen taarapaino on nelisen kiloa rengaskahvaisia pienempi. Tuosta syystä minä valitsen aina erilliskahvaisen pullon, kun sellainen on tarjolla.
Kirjoittanut: Catiska
« : 4.02.2015 kello on 10:37 »

Oli melkoinen kiusaus puristaa sitä kahvaa lyttyyn prässissä  ;D

Noita rengaskahvallisia on minulla ollut useinkin mutta ei tuollaista. Toinenkin pulloistani oli rengaskahvallinen ja siihen verrattuna tuo halkaisija oli n. 30mm suurempi. Onneksi tuollaisia ei taida olla paljoa liikenteessä.
Kirjoittanut: tsahkali
« : 4.02.2015 kello on 10:32 »

Tuossa pullossa tuo kantorinkula oli pullon halkaisijaa suurempi.

Tuo on yllättävää!  Sellainenhan on aina haitta jo logistiikassakin. Pitäisköhän sille sitten tyhjänä antaa lekaa...?   ;D