rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 30.01.2015 kello on 18:32 »

Eikä tota eurohotelliakaan ole koskaan Suonessa tehty!

Korilta ja alustaltaan se on sama auto kuin Arca America - laatumerkki siis. Suomessa siihen on tehty lämmitysjärjestelmä, sisustus kalusteineen ja talvivarustus. Ja lätkäisty Matkaajan tarrat.
Kirjoittanut: "Masi"
« : 30.01.2015 kello on 17:32 »

Se on Truman suurin ongelma monella valmistajalla on sen sijoitus.
Kun auton puoliväli on se optimi paikka jakaa lämpöä. Ja näin sanoo asennus ohjeetkin, mutta monessa se on siellä takatallissa.
Ja toinen on juuri tuo suuttimien ja putkien määrä. Kun kymmenen on, niin ollaan oikeilla jäljillä, mutta sen alle lämmitin ei kykene tuottamaan sitä lämpö määrää mihin se on suunniteltu vaan hukkaa tehonsa patopaineeseen.
Kirjoittanut: Catiska
« : 30.01.2015 kello on 17:26 »

Truma tuntuu toimivan talvella oikein hyvin jos se on asennettu ja suunniteltu autoon oikein. Adria ei sitä tuntunut osaavan vaan nykyisen kanssa mieli muuttui, lämpö on tasaista ja lämmitys on hiljainen. Eli ilmakanavia ja suulakkeita on riittävästi, kolme kertaa enemmän kuin edellisessä oli.
Takavedosta en luopuisi, mutta minä liikunkin pienilläkin teillä ja välillä myös kärry perässä.
Kirjoittanut: Alan
« : 30.01.2015 kello on 15:55 »

Se on Höpön peruskorjattava oma. Vuokraa halli ja pura osiin, hitsaa ja ruostesuojaa.

Samalla voi parannella eristyksiä, jos siltä tuntuu. Ja muutakin. Tee vaikka oluthana.

Saa halvalla itelle kaikkein parhaan auton, mikä olla voi.

Tai osta samanlainen, olen sellaisen nähnyt. Sinisävyisen. Jos olisi parempikuntoinen.
Kirjoittanut: mike
« : 30.01.2015 kello on 15:07 »

Eikä tota eurohotelliakaan ole koskaan Suonessa tehty!
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 30.01.2015 kello on 13:02 »

Tuosta listasta jäi pois ruostunut ja laho pohja. Muuten nuo kaikki taitaa olla myös Höpön Fiiliksessä. Lisäksi siinä on vielä imuri kemssan pöntöstä  ;D
Aivan, keskuspölyimurista puhumattakaan.  :D
Nykyisissä autoissa on jompikumpi heikkous otettava, etuveto tai rumatikkki.  :(
Kirjoittanut: retkeilijä
« : 30.01.2015 kello on 12:57 »

Vanha Matkaajan Eurohotel täyttää nuo kaikki vaatimukset. Lisäksi siinä on lämmönvaihdin, lämmitettävä kaasupullokotelo, foam-eriste, Alde-lämmityksen lisäpuhallus tuulilasille/ohjaamoon, lämmitettävät ulkopeilit, paripyörät takana...

Tuosta listasta jäi pois ruostunut ja laho pohja. Muuten nuo kaikki taitaa olla myös Höpön Fiiliksessä. Lisäksi siinä on vielä imuri kemssan pöntöstä  ;D
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 30.01.2015 kello on 12:56 »

Vanha Matkaajan Eurohotel täyttää nuo kaikki vaatimukset. Lisäksi siinä on lämmönvaihdin, lämmitettävä kaasupullokotelo, foam-eriste, Alde-lämmityksen lisäpuhallus tuulilasille/ohjaamoon, lämmitettävät ulkopeilit, paripyörät takana...

Aivan, ennen suomessa tehtiin autoja Suomeen.  Thumb
Kirjoittanut: Muumuupapa
« : 30.01.2015 kello on 11:11 »

Niin, mikä se on sitten se talvikelin auto, onko se:
-Intekroitu.
-Takaveto.
-Nestekierto lämmitys.
-Kaksinkertaiset lasit ohjaamossa.
-Lämmitettävä jätevesisäiliö.
-Nukkumapaikat neljälle, istuinryhmä säilyy.

Tässä mielestäni tärkeimmät, monestakaan ei löydy näitä kaikkia, jostakin on tingittävä.  ::)

Vanha Matkaajan Eurohotel täyttää nuo kaikki vaatimukset. Lisäksi siinä on lämmönvaihdin, lämmitettävä kaasupullokotelo, foam-eriste, Alde-lämmityksen lisäpuhallus tuulilasille/ohjaamoon, lämmitettävät ulkopeilit, paripyörät takana...
Kirjoittanut: Alan
« : 30.01.2015 kello on 10:57 »

Höpö listasi siihen oman auton ominaisuuksia. Kaksinkertaisia laseja lie harvassa? Olisi varmaan hyvä.

Talvella pärjää hyvin ilman osaa noista, ja modernimmassa autossa on moni muu asia paremmin toteutettu.

Takaveto ei ole välttämättömyys, jos ei lumisilla metsäteillä liikuskele alinomaa.

Integroitu ja mainittu petijärjestys tärkeimmät, ja jäätymätön pytty, ihan sama miten toteutettu.