Erinomainen vetoautoksi tuo matalaviritteisempi kuutonen. Ei tule liikaa rasitettua turboa ja vaihteistoa, kun ei ole kaikkia tehoja otettu irti niinkuin 530d mallista.
Tehdasasenteinen vetokoukkukin/ valomoduli havaitsee kytketyn vaunun ja ottaa sen huomioon moottorin ja vaihteiston ohjauksessa.
En tiedä F1x-koppaisesta, eikä aloittaja ilmoittanut mitä korimallia autonsa on, mutta eikös ainakin E6x-korisessa 525:ssa laatikko ole hennompaa tekoa, kuin 530:ssä.
530:ssä on sama loota Kuin 535:ssa ja se kyllä kestaa tehoja että vääntöjä vakioa enemmän reippasti. Omassa 535:ssa oli reilu 300 hummaa ja vääntöä taisi olla 650 paunaa. Lähemmäs 400:n tehoista olen lappuja nähnyt, eikä ongelmia päivittäisessä ajossa. Eikä tuo 530 ole myöskään tapissa tehojensa kanssa. Niistäkin on menestyksekkäästi saatu voimasavua aikaan.