rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Keltanokka
« : 31.08.2014 kello on 21:19 »

Jokseenkin uskoisin että Kafi liikahtaa melko ketterästi. Myös 642 Kafi joskus roikkunut maasturin perässä (ei Pajero) ja ei sitä huomaa kuin peileistä. muista ominaisuuksista en tiedä muutakuin sen että on mukava ajaa, kiitos puolustusvoimien sain sellaistakin kokeilla edes muutaman kymmenen km.  Thumb Pitää vain muistaa että vaunu saattaa kulkea keula pystyssä.  :laugh:
Ps: mahdollinen puskaparkkeilu helpottuu ihmeesti ja parkkipaikkoja on runsaasti. Eri asia raaskiiko vaunua niihin paikkoihin viedä  ;)
Kirjoittanut: Juriihi
« : 31.08.2014 kello on 18:27 »

   Ensimmäinen Pajero: Uutena ostettu,70000 km,meni simpukka, seuraavaksi murtui etukardaani,takatilan kenno laski nesteet allensa,sitten hajosi turbo,seuraavaksi meni kansi,140000km,sitten meni laatikko,vaihdoin toiseen! Seuraavasta lähti sylinteriputki likkumaan,!50000km,sitten meni kansi,seuraavaksi etunapojen lukot,pääsin sillä autolla 170000km,sitten riitti,ja kaikki huollot tehty merkkiliikkeessä,että sellainen juttu !

Onhan tuossa ollut yhdelle miehelle vastusta kerrakseen Pajeroiden kanssa ja ihmekkös tuo jos ei enään Kyseinen merkki jaksa innostaa  :( .

Kiinostaisi lukea kokemuksia vetohommista ja mitenkä rivakasti vaunu kulkee moisen keksinnön jäljessä. Itselläni on painoltaan noin tuhannen kilon koppi kiskottavana..
Kirjoittanut: perho-ukko
« : 31.08.2014 kello on 14:51 »

Pitänee kirjautua ja tutustua sivuston antiin  Thumb .

Missä mätti, tarkentaisitteko? Että tiedetään olla tarkkana... :o
   Ensimmäinen Pajero: Uutena ostettu,70000 km,meni simpukka, seuraavaksi murtui etukardaani,takatilan kenno laski nesteet allensa,sitten hajosi turbo,seuraavaksi meni kansi,140000km,sitten meni laatikko,vaihdoin toiseen! Seuraavasta lähti sylinteriputki likkumaan,!50000km,sitten meni kansi,seuraavaksi etunapojen lukot,pääsin sillä autolla 170000km,sitten riitti,ja kaikki huollot tehty merkkiliikkeessä,että sellainen juttu !
Kirjoittanut: hartsakoski
« : 31.08.2014 kello on 14:07 »

Kaksi Pajeroa ollut,ei enää koskaan !! Thumbd
Kaks on ollut mullakin,toinen ilman cooleria ja toinen coolerilla.Ajoin niillä yhteensä yli 500000 km.Ei mitään isoja remontteja vaikka moni niistä varotteli.
Vaihdoin mottiöljyt ja suod.kymppitonnin välein,laatikko-ja peräöljyt neljän kympin välein.
Ajosta tullessa annoin käydä n.minuutin verran tyhjäkäyntiä.
Tykkäsin vetää vaunua varsinkin turbo-intercooler mallilla.
Voisin laittaa Pajeron uudestaankin jos olis tarvetta.
Kirjoittanut: webkim
« : 31.08.2014 kello on 14:04 »

Itellä kans 3 koppanen ja hyvä peli on ollut. Kilometrejä tuossa reipas 300 tkm takana. Kansikin noissa kestää oikealla käytöllä. Kannattaa vaan muistaa jäähdytyskäyttö ja kylmänä lämmitellä kone rauhassa ennenkun polkee urku auki menemään.  Tuota ennen oli 1 koppanen 2,5 tdic eikä siinäkään kansi lauennut. Kilometrejä oli 410 tkm ostettaessa ja liki 700 tkm kun poistin liikenteestä.
Kirjoittanut: eura665
« : 31.08.2014 kello on 13:53 »

Tuo kansiremppa on paljon kiinni auton käytöstä ja huollosta, mulla oli 91 pajero 2.5 tdic. Ostin ekalta omistajalta ja ajettu oli 580tkm, autoon ei oltu tehty kansiremonttia, myydessä oli 630tkm mittarissa ja kansi edelleen ehjä. Harmittaa vieläkin kun myin pois, oli toimivin auto joka on mulla ollut.
Kirjoittanut: Jukeli
« : 31.08.2014 kello on 12:40 »

Itsellä 3 koppainen pajero joka on himpun leveämpi kuin tuo 2 koppainen. Minusta hyvä auto ollut. Heikkous juurikin tuo kannen korkkaaminen ja nyrkkisääntönä tässä on 2,5 litraisessa se menee n. 250tkm ja 2.8 litraisessa 280tkm jne. Kallis kansi joten jos ostat noilla kilsoilla niin varmista, että kansi remppa on tehty muuten se on aiwan warmasti edessä.
Kirjoittanut: Juriihi
« : 31.08.2014 kello on 12:39 »

Pajerossa on oma huumorinsa. Itse olen laatikkomallien ystävä-89IC :D

Jos jaksaa tuolta karvanopastelun seasta kaivaa tietoa, niin täällä on kaikki nippelitieto. Haku mallikohtaisesti.
Kirjautumaan joutuu yms. Vaununveto asioita on turha hakea. Liekö tuttu sivusto.

http://www.mitsubishiclubfinland.com

Pitänee kirjautua ja tutustua sivuston antiin  Thumb .

Kaksi Pajeroa ollut,ei enää koskaan !! Thumbd

Missä mätti, tarkentaisitteko? Että tiedetään olla tarkkana... :o
Kirjoittanut: perho-ukko
« : 31.08.2014 kello on 11:40 »

Kaksi Pajeroa ollut,ei enää koskaan !! Thumbd
Kirjoittanut: Jgahpir
« : 31.08.2014 kello on 10:56 »

Pajerossa on oma huumorinsa. Itse olen laatikkomallien ystävä-89IC :D

Jos jaksaa tuolta karvanopastelun seasta kaivaa tietoa, niin täällä on kaikki nippelitieto. Haku mallikohtaisesti.
Kirjautumaan joutuu yms. Vaununveto asioita on turha hakea. Liekö tuttu sivusto.

http://www.mitsubishiclubfinland.com