rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: mike
« : 24.02.2014 kello on 19:07 »

Kesällä kyl mukava ei tarvii neste kiertoista pitää päällä.
Kirjoittanut: 700
« : 24.02.2014 kello on 17:53 »

On se mukava lisä varuste toi sähkönen lämmitys neste kiertosen lisäksi,tuli huomattua eilen,ja viime yönä ;) :D

Itse en vaan vieläkään ymmärrä, miten tuon pääsee toteamaan ja mitä hyötyä tuosta käytännnössä on, mikäli vaunussa on useampipiirinen ja oikein suunniteltu nestekiertoinen lattialämmitys Alden kaverina.
Alden kautta kun tuota lattiassakin kiertävää nestettä voi lämmittää max 3 kW teholla, jonka luulisi riittävän sähkökäyttöön enemmän, kuin tarpeeksi ja pelkällä kaasullakin teho on enemmän kuin riittävä.

Voisitko hieman avata aihetta siltä kannalta, että mitä etua tuo erillinen sähkölämmitys tuo nestekiertoisen lattialämmityksen lisänä?
Kirjoittanut: JPS
« : 19.02.2014 kello on 13:01 »

Jep onhan se mukavampaa avojaloin läpsytellä kun on oikein lämmin lattia  Thumb
Kirjoittanut: Ossi66
« : 19.02.2014 kello on 07:19 »

Eihän tässä ole kysymys siitä että lattialla varpaat palelee vaan pelkästään mukavuudesta ;)
Kirjoittanut: JPS
« : 19.02.2014 kello on 02:06 »

Menee nyt hieman väärään ketjuun mutta laitampa silti,minulla on vanha retro solikka 450/vm 89 jossa ei ole lattia lämmitystä.
Tänään laitoin primuksen :laugh: :laugh: tulille 2/3 teholla ja lämpötila nousi 0-24c ajassa 55min.
Siis pelkällä kaasulla.Toki lattia oli hieman viileä mutta nyt 3h myöhemmin myös lattia on lämmin,toki siellä on matto.
Jotenkin vaan tuntuu että näissä hobbyissä ja muissa vaunuissa jotka ovat kylmiä jutuissa mennään ns hifistelyn puolelle,tässä vanhassa vaunussa olen ollut -25 pakkasessa eikä jalkoja ole palellut,toki on arctic malli mutta jos 2000 puolella rakennetuissa vainuissa ihan oikeasti palelee merkistä riippumatta on rakentamisessa tapahtunut jotakin todella radikaalia.
Jos näin on niin vanhat solikat nousevat arvoon arvaamattomaan  :laugh:
Kirjoittanut: 88k5
« : 5.02.2014 kello on 22:23 »

Off-Topic:
Nyt löytyi Volvo-rekkafaneille parempi vetoauto vaunun kiskontaa;
http://www.trailer.se/news.php?id=6897
Kirjoittanut: 0yxxy0
« : 5.02.2014 kello on 21:48 »

Olisikohan paperit tehtaalle vetämässä, että alkaa polar- ja volvokauppiaaksi ajojärjestelyjen ohessa.

Ettei vaan järjestele ajoja volvoille ja polareille.  ;D
Kirjoittanut: tahko
« : 5.02.2014 kello on 21:25 »

^
Ainakin tehnyt sen, mitä yksi mies voi, tehtaan työllistämiseksi!

"A man's got to do what a man's got to do!"

Viimeaikaisten tietojen valossa työ on ollut turhaa.
Kirjoittanut: Ossi66
« : 5.02.2014 kello on 21:23 »

On se ihme kun ei nyt siirrytä kohta joulun viettoon paketteja keräämään...  8) Paljon tässä liippaa lattialämmityksestä tämäkin teksti ja nuo vullkvot..  Thumb ;D

Jo jos totta puhutaan, tämä ketju ei alustakaan ole palvellut ketään joka hakee tietoa lattialämmityksestä, vaan pelkästään Tiplomaatin elvistelyä. ;D

Ketjun voisi varmaan siirtää jonnekkin huuhaa-palstalle täältä tekniikkapalstalta ;)
Kirjoittanut: MatsOnni
« : 5.02.2014 kello on 21:19 »

^
Ainakin tehnyt sen, mitä yksi mies voi, tehtaan työllistämiseksi!

"A man's got to do what a man's got to do!"