rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:
Saunassa käytetty vasta on toiselta nimeltään?:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: Mulli
« : 22.08.2013 kello on 16:14 »

...liekö niistäkään yhtään koskaan edes virallisesti Suomeen tuotu 8)

Meillä taisi olla jonkinlainen diesel-jupakka mopofoorumilla taannoin. Jos muisti ei ole harakanpesänä, voisi lausua että pari keräilykappaletta saattaa olla käytettyinä tuotu. Lisäksi jotkut ovat noita paperiliittimistä, purukumista jne rakennelleet.

http://www.masinistit.com/viewtopic.php?t=47355&sid=83b3f3829118d6e905e9897ef628641a

Onhan niitä, mutta ei niin merkittävässä määrin, että verotettaisiin. Vaan annahan olla, jos yllättäen ilmaantuisi parikymmentätuhatta dieselmopoa. Kyllä sataisi verolappuja.
Kirjoittanut: HiTec
« : 22.08.2013 kello on 16:07 »

Lisäksi polttoaineiden verotus on maassamme niin hieno tulonlähde valtiolle, että ilman todella merkittäviä poliittisen maiseman mullistuksia, ei oikeasti halpoja polttoaineita tule maassamme olemaan.

Sellainen pienen pieni, henk.koht. kapinan paikka tässä kuitenkin on olemassa kun laissa on pieni porsaanreikä ajoneuvoverossa. Noita 2-pyöräisiä kun ei vuosittain veroteta, ei niillä ole myöskään käyttövoimaveroa => senkun köröttelet disulla tai vaikka sähköllä Thumb Pienoisen haasteen toki voi asettaa sähkön suhteen nykyinen akkutekniikka, mutta tuokin on onneksi kovaa vauhti paranemaan päin. Ja dieselin suhteen tuo mallivalikoima on kovin kaponen, liekö niistäkään yhtään koskaan edes virallisesti Suomeen tuotu 8)
Kirjoittanut: kimi
« : 22.08.2013 kello on 15:53 »

Siskoni toi aikoinaan muuttoautona auton joka oli muunnettu käymään myös LPGllä. Kiitos sen tuon järjestelmän purkaminen autosta tuli tutuksi.
Kirjoittanut: Captainkidd
« : 22.08.2013 kello on 15:43 »

Arvatkaas onko noloa edustaa nestekaasuadapterei ta suomalaisena valmistajana, kun Suomi on ainoa Euroopan maa, missä ei voi tankata LPG-nestekaasua. :-X
Kirjoittanut: Mulli
« : 22.08.2013 kello on 15:32 »

Öljyfirmat (noin karkeasti määriteltynä) eivät tule päästämään markkinoille merkittäviä kilpailijoita. Lisäksi polttoaineiden verotus on maassamme niin hieno tulonlähde valtiolle, että ilman todella merkittäviä poliittisen maiseman mullistuksia, ei oikeasti halpoja polttoaineita tule maassamme olemaan. Jos ja kun polttoaineet tulevaisuudessa vaihtuvat rakaöljyn loppumisen takia, verot siirretään korvaaviin tuotteisiin.
Kirjoittanut: Captainkidd
« : 22.08.2013 kello on 10:00 »

Aivan liian hyvää toteutuakseen tuo.
Kirjoittanut: HiTec
« : 22.08.2013 kello on 09:58 »

Ja varsinkin matkailuautossa olisi vain se yksi LPG-säiliö, jolla hoidettaisiin niin liikkumiset, keittämiset, jääkaapit kuin lämmittimetkin Thumb
Kirjoittanut: Captainkidd
« : 22.08.2013 kello on 09:45 »

Olis mielenkiintoinen jos olis vähän tuoreempi. Nykyään Saksasta löytyy jo kuutisentuhatta LPG asemaa, samoin Ranskasta.
Kirjoittanut: Stara
« : 22.08.2013 kello on 08:44 »