Kirjoittanut: pouhe
« : 4.08.2013 kello on 14:04 »Ja yksi syy,painepesurit !!
Ja lisäksi taitamaton ja huolimaton pesijä.
Kirjoittanut: pouhe« : 4.08.2013 kello on 14:04 »Ja yksi syy,painepesurit !! Ja lisäksi taitamaton ja huolimaton pesijä. Kirjoittanut: perho-ukko« : 4.08.2013 kello on 14:01 » Ja yksi syy,painepesurit !!
Kirjoittanut: cossuesco« : 4.08.2013 kello on 13:47 »tahko puhuu asiaa, kyllä ne vuodot johtuu ihan muusta kun siitä ettei ruuveja ole upotettu massaan. Muutamia listoja on tullut otettua irti niin suurin syy on ollut riittämätön massa, huonosti tehtaalla asennettu lista/liian vähän ruuveja ja aivan liian kapea lista saumaan nähden. Itse ruuvin kantaan pääsevä vesi on vähäistä verrattuna listan ja pellin/lasikuidun väliin pääsevä, nehän periaatteessa on koko ajan veden kanssa tekemisessä. Onneksi tehtaat ovat alkaneet suosia leveämpiä listoja saumoissa ja on ihan teetetty sopivat eikä väännelty mistään metritavarasta (terveiset Dethleffsin tehtaalle)
Kirjoittanut: tahko« : 4.08.2013 kello on 12:12 »Ja kaikki vaunut/asuntoautot on täysin mätiä ja kosteus ongelmaisia.. Nyt alkaa vaunu markkinat kun totuus on tullut julki ja rupiaa saamaan edullisia ja korjattavia vaunuja.. Näin siinä väkisinkin käy . Mutta voihan olla myös niin, että ei niitä vaunuja/autoja myydä, vaan korjataan ne itse. Toki mielessä pidetään se että kasausvaiheessa uitetaan ruuvit hyvin massassa tai kiedotaan sitä nauhaa ruuvin juureen. (JK.Kuinkahan monta kosteusvauriota olisi estynyt sillä että olisi joka ruuvi massassa kastettu ? osaako joku arvioida, siis jätetään pois kaikki muut syyt vuodoille esim. työvirheet, suunnitteluvirheet,väärät tiivistysmateriaali t, puutteellinen tutkimus materiaalin sopivuudesta kohteessa, puutteet tiivistysmateriaali n kestävyydessä,puutteelliset tutkimukset materiaalin kestävyydessä kohteesssa, tiivistysmateriaali n puutteellinen tutkimus sen sopivuudesta toisten materiaalien kanssa/vaikutuksen alaisena ym.syyt joita on varmasti kuinka paljon. Ehkäpä??? tuon ruuvin massa uittamattomuuden syyksi ei sittenkään voi kovinkaan montaa vuotoa laittaa. Kirjoittanut: 88k5« : 4.08.2013 kello on 11:07 »..Minulle on jäänyt käsitys (ja osa noista butyyleistä sormiinkin ), että tavara on samaa tuubissa kuin suojateipille tehtaalla leivottu raina Noh, ehkä nauha saattaa olla aloittanut aiemmin kovettumisen Niin, siis onko näissä eroja? Tietty eri merkeillä on hieman, kuten tuubipuolella.. Kirjoittanut: -------« : 4.08.2013 kello on 10:29 »Ja kaikki vaunut/asuntoautot on täysin mätiä ja kosteus ongelmaisia.. Nyt alkaa vaunu markkinat kun totuus on tullut julki ja rupiaa saamaan edullisia ja korjattavia vaunuja..
Kirjoittanut: putkimies« : 4.08.2013 kello on 00:27 »Ja siks ne kaikki vuotaa!Juu. Butyyliä pitää olla ruuvissa kunnolla. Ulkopeltien lämpökutistumien ja laajenemisten voimat pyrkii liikuttamaaan saumoja. Jotenkin uskon että butyylinauha joustaa paremmin näissä liikkumissa. Kirjoittanut: tsahkali« : 4.08.2013 kello on 00:09 »Se on varma, ettei kukaan ole niitä tehtaalla erikseen pyöritellyt Ja siks ne kaikki vuotaa! Kirjoittanut: cossuesco« : 3.08.2013 kello on 21:32 »En tiedä minkä takia niitä ruuveja pitäisi massassa pyörittää, ainakin ne listat mitä olen laittanut niin ruuvin reiästä on tullut sen verran runsaasti massaa että koko ruuvi on myös siinä. Se on varma, ettei kukaan ole niitä tehtaalla erikseen pyöritellyt Mutta jos tykää värkätä niin mikäs siinä Itse olen aina käyttänyt massaa.
Kirjoittanut: -------« : 3.08.2013 kello on 20:58 »Nauhalla sitä ei siis tarvitse tehdä? Niin olen ymmärtänyt mitä tästä joskus juttua ollut.. Kertokoot ne jotka paremmin tietää.. |