rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: krtek
« : 18.07.2013 kello on 21:50 »

Eiköhän se pieni jarruton massa liity vain auton omiin jarruihin. Valmista ei varmaan halua että auton omia jarruja kuormitetaan ylimääräisesti ja toisaalta varmaan tätä nyky päivän varmuuden maksimointia, kaikessa pelataan enemmän kuin varman päälle.
Kirjoittanut: vaanari61
« : 18.07.2013 kello on 20:48 »

Kertokaa nyt, että mistä johtuu toi jarruttoman pieni luku, vaikka jarrullisella saa vetää älyttömiä painoja. Minulla jarrullinen 1500 kg ja jarruton 720 kg. En ymmärrä. :-X

Syynä lienee fysikanlait . . .

Hidastuvuus ym:t seikat . . .
Kirjoittanut: vesako
« : 18.07.2013 kello on 20:33 »

Niin paljon,kun rahapussi kestää,aika lookista :D

Kysymys on nyt jarruttomasta peräkärrystä.

Älä sotke rahapussiasi tähän aiheeseen. Thumbd
Kirjoittanut: Haapaniemen Paroni
« : 18.07.2013 kello on 19:08 »

Niin paljon,kun rahapussi kestää,aika lookista :D
Kirjoittanut: kimi
« : 18.07.2013 kello on 19:05 »

Nuo on menneet älyttömiksi ja nykyään aika harvassa autossa 750 rajana jarruttomassa. Aikoinaan minulla oli Oldsin farkussa (Custom Cruiser -82) oli otteessa 2000 kg sekä jarruttomalle, että jarrulliselle.
Kirjoittanut: mjo33400
« : 18.07.2013 kello on 19:00 »

Kertokaa nyt, että mistä johtuu toi jarruttoman pieni luku, vaikka jarrullisella saa vetää älyttömiä painoja. Minulla jarrullinen 1500 kg ja jarruton 720 kg. En ymmärrä. :-X
Kirjoittanut: Vanikuski
« : 18.07.2013 kello on 18:55 »

Hyundai Terracanilla jarrutonta 700kg ja jarrullista 2800kg
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 14.05.2013 kello on 08:46 »

Jaa millä luvalla? Toi kuulunee jo sarjaan "Muijan luvalla".  :D

Enpä ossoo keltään lähteä lupia pyytelemään. Tärkeintä on että tavarat siirtyy paikasta A, paikkaan, B, yksi pointti olisi hyvä vielä että täyttyisi, vaunu ehjänä.  ;D
Kirjoittanut: Aakku
« : 13.05.2013 kello on 22:55 »

Kun lainaan pojalta peräkärryä. Mätän tavaraa niin paljon kun sopii, tai kun renkaat alkaa menemään läkälleen. Oiskohan painoa sitten 900-1100kg. Sen verran "saan" vetää autollani jarrutonta kärryä.  :D
Jaa millä luvalla? Toi kuulunee jo sarjaan "Muijan luvalla".  :D
Kirjoittanut: Pekka
« : 13.05.2013 kello on 22:39 »

Kun vetopainoja ei ole rekisteriotteessa olen ajatellut että jarrutonta kärryä vedettäessä paino on alle 750 kg ja jarrullista vetäessä 1809 kiloa. ( 3500kg - auton kokonaispaino )

 Voin olla väärässäkin mutta eipä ole poliisit pysäytelleet tai katsastusmiehet kyselleet itsetehdyn vetokoukun tyyppitodistuksia.
Koukku asennettu ja katsastettu 70 luvulla.