rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: seppoko
« : 13.03.2011 kello on 19:37 »

Taitaa olla useassakin tämän vuosituhannen autossa jo niin paljon elektroniikkaa joka ei sammu vaikka avaimet ottaa pois => akku tyhjenee varmasti pitkässä seisonnassa.

Citroen Xsara vm.-04. Akku meni 7 viikon seisonnassa niin tyhjäksi, että meni kännistyksen eston koodauskin. Hinaamalla korjaamolle ja uusi koodaus.  :D
Kirjoittanut: 4ntti
« : 13.03.2011 kello on 18:55 »

Tiedä häntä? Näin minulle kuitenkin Nissilän Jari kertoi. Hänellä halli enempi vähempi täynnä kyseisiä johtotähtiä ja sanoo, että akkuja latailtava säänöllisesti jos sattuvat seisomaan pitempään myytävänä. Olisi melko huonoa mainosta jos myytävänä oleva auto ei käynnistyisi koeajolle ;D
Taitaa olla useassakin tämän vuosituhannen autossa jo niin paljon elektroniikkaa joka ei sammu vaikka avaimet ottaa pois => akku tyhjenee varmasti pitkässä seisonnassa.
Kirjoittanut: migel
« : 13.03.2011 kello on 18:36 »

Kevyesti tosin luistonrajoittaja huutaa koko ajan! ;D Toi päätie on jo ihan kesäkelissä, nää sivutiet ja pihamaat muistuttavat enemmän lappia kuin e-suomea :D
Kirjoittanut: mjo33400
« : 13.03.2011 kello on 17:48 »

Pääsetkö noilla renkailla eteenpäin. ;)
Kirjoittanut: migel
« : 13.03.2011 kello on 17:39 »

Tässä Mjo pari kuvaa kerkesin ennen huoltoja ottamaan...
Kirjoittanut: tapani pokkinen
« : 12.03.2011 kello on 21:32 »

  oot aivan oikiassa!! :) nissilällä vaan käytettynä saksasta tuotuja ;)

Kyllä J.Nissälä on tuonnut niin uusia kuin käytettyjä eri liikkeistä ja hyvin paljon ns Jareswageneita, vai miten niitä kutsutaan, jotka ovat olleet erittäin vähän ajettuja ja huomattavan hyvin varusteltuja. En Jarin liiketoimintaa nyt ala mitenkään erityisesti kehumaan. Samanlainen joppari hän on kuin muutkin autokauppiaat. Jari tekee pitkäjänteistä kauppaa jo toisessa polvessa ja hänen tyylinsä on, että tekee myös kauppaa tulevaisuudessa.

Toinen on mitä takavuosina puhuttiin auton akun mahdollisista haitoista, ennekaikkea terveys, kun akku sijoitetaan takakonttiin ja muodostetaan erittäin voimakas kaksoismagneettiken ttä auton sisälle. Nyt noista asiosta ei enää tunnu jutun juurta olevan, joten taisi olla enemmän niitä Foliohattujen juttuja ???   
Kirjoittanut: Dorotea
« : 12.03.2011 kello on 20:48 »

Eikös ne kaikki mersut ole tuontiautoja vai tehdäänkö niitä suomessakin???

Tehdään, valmistuspaikka vaan on salainen, eikä sitä saa julkisesti kertoa. :D
Kirjoittanut: aaoulusta
« : 12.03.2011 kello on 20:45 »

Eikös ne kaikki mersut ole tuontiautoja vai tehdäänkö niitä suomessakin???
  oot aivan oikiassa!! :) nissilällä vaan käytettynä saksasta tuotuja ;)
Kirjoittanut: migel
« : 12.03.2011 kello on 20:39 »

Eikös ne kaikki mersut ole tuontiautoja vai tehdäänkö niitä suomessakin???
Kirjoittanut: aaoulusta
« : 12.03.2011 kello on 20:20 »

ne on pääsääntöisesti tuonti autoja ;)