rekisteriseloste


Vastaa

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Aihe:
Otsikon ikoni:

Liite:
(Poista liite)
(lisää liitteitä)
Sallitut tiedostomuodot: gif, jpg, jpeg, mpg, mpeg, pdf, png, odf, kmz, gz, ov2, bmp, ods, zip
Rajoitukset: korkeintaan 10 liitettä, yhteiskoko korkeintaan 2000KB, yksittäisen liitteen koko korkeintaan 500KB
Huomaa, että liitetiedostot vaativat valvojan hyväksynnän.
Varmistus:
Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet
Kuuntele kirjaimet / Pyydä uusi kuva

Kirjoita kuvassa näkyvät kirjaimet:
Suomen ex-pressan (Sale) sukunimi:

Oikotiet: paina alt+s lähettääksesi viestin, tai alt+p esikatsellaksesi


Lähettämällä viestin hyväksyt kirjoitussäännöt


Yhteenveto

Kirjoittanut: mike
« : 7.04.2013 kello on 22:06 »

No sillä agrilla kyllä pystyy tekemään kaikenlaista muutakin verrattuna webastoon. Kumpaa tarvii enemmän? Käyttö ratkaisee.
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 7.04.2013 kello on 21:00 »

Kukas se joku on. Sellaista jossain mainoksessa telkussa esiteltiin juuri  :)
Mulla on nyt kahdessa autossa Webasto ja retkuiluautossa tupla Eberit. Vuosia on jo tullut käytettyä, mutta kai niihinkin joskus sitten vikoja tulee. Ans kattoo ny.

Tässä vuosien mittaan, ne jokut on sanonut lämmittävänsä Truma-autot Wepastolla tai vastaavalla, pakkaskelissä puskassa. Hyvä niin että saavat koneen lämpimäksi. Mikä lie sitten sellasen lämmittimen hinta agriin verrattuna.  ;)
Pakkas viikonlopun ja aammun liikkeelle lähtö parin vuorokauden jälkeen, on aivan toinen juttu kun tolpalta starttaaminen.

Jokkainen tyylillään.  Thumb

Kirjoittanut: K.E.V
« : 7.04.2013 kello on 20:31 »

Vokkelossa on 2 webastoa tms. Toinen lähtee automaattisesti lämmittämään vesikiertoa kun auton käynnistää. Toinen lähtee joko ajastimella tai manuaalisesti. Puhaltaa ilmaa pelkästään sekä eteen että taakse. Ja että vielä enemmän menisitte sekaisin , niin takaosassa on oma vesikeskuslämmitin jota ohjataan kojelaudasta.
Kirjoittanut: Aakku
« : 7.04.2013 kello on 14:52 »

Joku sanoo että pakkasreissulla ilmalämmitys härpäkkeellä toimiva auton moottori lämmitetään vepastolla tai vastaavalla. Ne vasta ovatkin vikaherkkiä.  ;)
Jokkainen tyylillään.   :D
Kukas se joku on. Sellaista jossain mainoksessa telkussa esiteltiin juuri  :)
Mulla on nyt kahdessa autossa Webasto ja retkuiluautossa tupla Eberit. Vuosia on jo tullut käytettyä, mutta kai niihinkin joskus sitten vikoja tulee. Ans kattoo ny.
Kirjoittanut: Turhan Höpöttäjä
« : 7.04.2013 kello on 14:32 »

Meillä ainakin se moottoritilassa oleva pumppu on samanlainen alde kuin paisuntasäiliössä ja sen varapumppu on kaapissa muiden varaosien kanssa. Nykyään on tuo jääkaapinkin poltin varalla uuden suuttimen kanssa kun se reisussa väliin kiukuttelee.

Ja muuten; kumman luulet toimivan luotettavammin, sen lämmönvaihtimen moottoripumpun kun versus joskus mahdollisesti tarvittavan agrigaatin ;)

Agrilla voi ladata suoraan akkuja tai lämmittää lohkolämmitintä. Sen kerran kun olen agria koekäyttänyt hyvin on toiminut. Joku sanoo että pakkasreissulla ilmalämmitys härpäkkeellä toimiva auton moottori lämmitetään vepastolla tai vastaavalla. Ne vasta ovatkin vikaherkkiä.  ;)
Jokkainen tyylillään.   :D
Kirjoittanut: tapani pokkinen
« : 7.04.2013 kello on 11:34 »

Heh..
Aika moista varustamista. Pitäiskö minunki alkaa haalia varaosia matkaan.
Ton pilkkijutun vois varmistaa sillä, että ottaa sekä varapumpun ja agregaatin mukaan. Vai olisko viisaampi jättä se pilkkiretki vain tekemättä varmuuden vuoksi.  :)

Aikanaan varoittelivat, että jos käyttää sitä alden pumppua jatkuvalla kierrolla niin se on lyhyikäinen? Ei ole vielä mennyt, koputan puuta. Ei vara venettä kaada. Mukana on myös yksi vara-sekoitinhana keittiöön ja mm sulakkeita, ym
Tietty me jotka liikutaan lomilla enimmäkseen kaukana kaikista palveluista niin varustaudumme eri tavoin ;) En itse pidä edes peräkärrysaunaa saati sen katolla kulkevaa soutuvenettä mitenkään ylivarusteluna ;)
Mutta kaikki saa toimia tarpeidensa mukaan Thumb
Kirjoittanut: Aakku
« : 7.04.2013 kello on 11:30 »

Diodit on pikkusen halvempia..yksi säädin riittänee tuohon kennon ja diodien väliin.Voihan olla että jo säätimessä on diodi (ja muuten taitaa ollakkin) valmiina mutta virrankestosta ei tietoa joten varmistukseksi noi pari diodia lisää kytkentään..paree ottaa varman päälle.
Juu ei paljon viitsisi viritellä.
Mun retkuiluautosta on jo kerran kennon kaapelit sytyttänyt auton tuleen Saksassa, kun se on ollut Kurtin omistuksessa.
Nyttemmin on uudet vahvemmat johdot ja uusi säädin diodilla ja lisäksi sulakkeet säätimen ja akun välissä.
Kirjoittanut: perho-ukko
« : 7.04.2013 kello on 11:30 »

Heh..
Aika moista varustamista. Pitäiskö minunki alkaa haalia varaosia matkaan.
Ton pilkkijutun vois varmistaa sillä, että ottaa sekä varapumpun ja agregaatin mukaan. Vai olisko viisaampi jättä se pilkkiretki vain tekemättä varmuuden vuoksi.  :)
  Niin..ja heinäkuussa voi jättää pois myös sen kairan.
Kirjoittanut: Aakku
« : 7.04.2013 kello on 11:25 »

Meillä ainakin se moottoritilassa oleva pumppu on samanlainen alde kuin paisuntasäiliössä ja sen varapumppu on kaapissa muiden varaosien kanssa. Nykyään on tuo jääkaapinkin poltin varalla uuden suuttimen kanssa kun se reisussa väliin kiukuttelee.

Ja muuten; kumman luulet toimivan luotettavammin, sen lämmönvaihtimen moottoripumpun kun versus joskus mahdollisesti tarvittavan agrigaatin ;)
Heh..
Aika moista varustamista. Pitäiskö minunki alkaa haalia varaosia matkaan.
Ton pilkkijutun vois varmistaa sillä, että ottaa sekä varapumpun ja agregaatin mukaan. Vai olisko viisaampi jättä se pilkkiretki vain tekemättä varmuuden vuoksi.  :)
Kirjoittanut: JPVäisänen
« : 7.04.2013 kello on 11:25 »

Mites jos ton diodin sijasta olisi kaksi säädintä?
Diodit on pikkusen halvempia..yksi säädin riittänee tuohon kennon ja diodien väliin.Voihan olla että jo säätimessä on diodi (ja muuten taitaa ollakkin) valmiina mutta virrankestosta ei tietoa joten varmistukseksi noi pari diodia lisää kytkentään..paree ottaa varman päälle.