Sivuja:
Sivuja:
- #1 kirjoittanut Anvi tänään kello 17:49
-
Auto on Adriatic 650 SP ja siinä Truman pystypannu EH 603.Tähän asti moitteetta toiminut laite on alkanut sammumaan muutaman tunnin käytön jälkeen.Paneliin syttyy silloin punainen ledi. Sama kuin esim. kaasun loppuessa.Heti kun kytkintä käyttää nollassa ja kääntää takaisin päälle laite jatkaa lämmitystä välittömästi.Tuo vika iskee päälle ehkä 2/3 käyttökerroista.Vika tuskin johtuu kaasunsyötöstä, koska pullokin on ehditty vaihtaa näiden oireiden aikana.Jossain mainittiin että laite pitäisi resetoida. Mitenkähän se tehdään ja olisko siitä mitään hyötyä tähän vaivaan?Siispä mistä alkaisin etsimään ratkaisua ongelmaan?
- #2 kirjoittanut Anterpeltola tänään kello 16:22
-
No niin. Aikaa on kulunut sairastellessa, mutta jotain on ehkä selvinnyt. Kun sulake on pois, jääkaappi ei toimi akulla eikä ajoakku lataudu verkkovirralla. Nyt olen vaihtanut sulakepesän ja sulakkeen, niin ajoakku latautuu verkkovirralla ja sulakepesä kestää hienosti.Jääkaappia en ole käyttänyt akulla ja kaikki hyvin. Eli epäilys kohdistuu jääkaapin akkukäyttöön. Ilmeisesti jotain taajuusvärähtelyä tapahtuu jääkaapin akkukäytössä, mutta miksi. Jotain on rikki jääkaapissa. 🤷. Mutta sitä en jaksa ruveta kaivelemaan. Näillä pärjätään.Kiitos kaikille mielenkiinnosta.
- #3 kirjoittanut mjo33400 tänään kello 15:44
-
Hyvää työtä olet tehnyt.
- #4 kirjoittanut Kosmic tänään kello 15:27
-
Lainaus käyttäjältä: Arska - tänään kello 12:38Eri vahvuuksilla vesihuomapapereilla hion matkasi ja hartsi pinnoite päälle. Naapurilla on nyt 3vuotta pinnoite kestänyt Onko kukaan kokeillut yuutuubissa ollutta kikkaa tuohon eli sitruunan puolikas johon soodaa n. ruokalusikallinen ja sillä ” hiotaan ” (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
- #5 kirjoittanut Kosmic tänään kello 15:25
-
Uutta tallia piirrellyt jos sais huomenna lähetettyä valmistajalle kuvat
- #6 kirjoittanut Mimapa tänään kello 14:09
-
Ostetaan hyväkuntoinen talviteltta, esim. Ventura Universal 320 tai vastaava malli.
- #7 kirjoittanut RautaRisto tänään kello 12:47
-
Tervehdys pitkästä aikaa! Pitkä ja välillä tosi kylmäkin talvi on takana. Retro on odotellut uusia reissuja omassa tallissaan kaikessa rauhassa. Nyt voin kertoa tuosta lämmittimestä varmaa kokemusperäistä tietoa. Olen koekäyttänyt sitä lähes kuukausittain ja toimii 100%, siis liekki napsahtaa päälle ja palaa kaikilla eri tehoilla takuuvarmasti. Eli uskallan todeta, että valmistajan asennusohjeita kannatti noudattaa, tosin meidän tapauksessa yrityksen ja erehdyksen kautta Nyt alkaa jo polttelemaan uudet reissut johonkin päin-kenties pohjoiseen.Ensi vuonna on meidän Retron 40-juhlavuosi, pitää keksiä jotain mukavaa sen kunniaksi- saa nähdä mitä se sitten voisi olla Pitää sanoa kuten äidlläni oli tapana sanoa, "Jos eletään ja tervennä ollaan". Näillä reunaehdoilla mennään Hyvää reissukesää kaikille
- #8 kirjoittanut Arska tänään kello 12:38
-
Lainaus käyttäjältä: K.E.V - tänään kello 08:03Mitäs aineita käytit?Eri vahvuuksilla vesihuomapapereilla hion matkasi ja hartsi pinnoite päälle. Naapurilla on nyt 3vuotta pinnoite kestänyt
- #9 kirjoittanut tsahkali tänään kello 11:18
-
Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - tänään kello 09:51Tuossa spotissa olenkin viimeksi käyny joskus 2018 vaunun kera mutta muuten ei näyttänyt mikään juuri muuttuneenOikeaa on vähemmän ja kyttyrää enemmän...
- #10 kirjoittanut Lerssinen tänään kello 09:51
-
Kuten aiemmin kirjoitin ja tuonne lainattiinkin ettei sana "rulla" ole minun oma keksintö mutta ei ole haitannutkaan..Tämäkin "projekti" silti kuskasi taas vajaa 2000 km reilussa viikossa Tuossa spotissa olenkin viimeksi käyny joskus 2018 vaunun kera mutta muuten ei näyttänyt mikään juuri muuttuneen
Sivuja: