Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Juotinasema

<< < (8/11) > >>

HiTec:
Itsellä on tuota Lidlin Parkside-tuoteperhettä muitakin vermeitä ja ihan ovat järjestäin hintansa kaikki haukkuneet. Kalliitahan nuo eivät ole, joten ei sitä rimaakaan kovin korkealla voi asettaa, mutta ihan ovat olleet passeleita siihen todella satunnaiseen, vähäiseen käyttöön mihin nuo on hankittu Thumb

RR:
Ostin muuten "halpis-wellerin" eli hinnat-alkaen malli. 80 euroo plus alv. On siinä portaaton lämpötilan säätö eikä se minun käteen mitenkään kolho ole. Ei siinä tietenkään mitään diginäyttöä ole mutta en minä semmoselle mitään arvoa annakkaan.

parkside:
Onko tietoa että mistä tuohon lidl:n parkside juotinasemaan saisi vaihtokärkiä? Muuten täydellisesti ajanu tehtävänsä, mutta tulevaisuuden varalle huolta aiheuttaa tuo vaihtokärkien saatavuus.

Camper:

--- Lainaus käyttäjältä: parkside -  4.03.2015     kello on 09:44 ---Onko tietoa että mistä tuohon lidl:n parkside juotinasemaan saisi vaihtokärkiä? Muuten täydellisesti ajanu tehtävänsä, mutta tulevaisuuden varalle huolta aiheuttaa tuo vaihtokärkien saatavuus.

--- Lainaus päättyy ---

Ettei wellerin kärki kävis..? Mulla olis yks kapula joutavana,josta vois kärki joutaa vai miten parksidessa kärki kiinni..?

parkside:
Kierteellähän se on tuossa kiinni. Pitääpä käydä hakemassa nuita wellerin mt1  kärkiä ja kokeilla passaisko.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View