Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi
Raikasvesisäiliön tilavuus auto vs. vaunu
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 28.02.2014 kello on 13:28 ---Jos laittaa lisäsäiliön, miksi se pitäisi yhdistää toiseen säiliöön?
--- Lainaus päättyy ---
Siksi että lisäsäiliö(t) täyttyy, kun täyttää varsinaisen säiliön. Eikä pumpulle tarvitse tehdä mitään. :)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 28.02.2014 kello on 13:27 ---Kyllä tuo suihkussa käynti as.vaunussa taitaa olla aika teoreettinen juttu, omassa taitaa olla vesisäiliö 30l, ei sillä kyllä kovin moni itteään suihkuttele. Lisäksi vedet valuu vaunun alle joten pitää olla astia johon vedet kerää.
Tila vielä on aikamiehelle kyllä ahdas, kokeilin kylmäharjoitteluna omassani :laugh: ei kyllä kovin houkuttele.
Pisteet menee kyllä as-autolle
--- Lainaus päättyy ---
Jaa kyllä oma suihku Polarissa on ihan tilava. ;)
Kun käy suihkussa ei tartte lotraa tuntikausia 2-3 krt käy säiliöillään.
Itsellä tuo vesi on aina riittänyt, hanoistahan sitä saa lisää.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 28.02.2014 kello on 14:15 ---Jaa kyllä oma suihku Polarissa on ihan tilava. ;)
Kun käy suihkussa ei tartte lotraa tuntikausia 2-3 krt käy säiliöillään.
Itsellä tuo vesi on aina riittänyt, hanoistahan sitä saa lisää.
--- Lainaus päättyy ---
Riittävän iso on suihku koppi kyllä polarissa Thumb
Aakku:
Mulla onnettomalla ei ole tuossa piskuisessa retkuiluautossa kuin 57 litran raikasvesisäiliö. Likavesisäiliö on vain 27 litraa.
Hiukan olen unissani haaveillut omasta pienestä suihkusta, johon tulisi lämmin vesi. Onkohan sellaisella todellista käyttöä?
Tähän mennessä on tullut käytyä yleisissä suihkuissa ja saunoissa. Joskus järvessä ja välillä jopa uimahallien porealtaissa.
Tiukan paikan tullen keskellä ei mitään, olen pyyhkinyt unihiekkaa kasvoiltani vain jollain kosteuspyyhkeellä. Siitä sitten matkan varrella johonkin juoksevan veden ääreen.
Käyttääkö joku oikeasti säännöllisesti autossa olevaa suihkua, vai onko se vain tilanviejänä? Ehkä jonkinlaisena kuivauskoppina. Näin olen joidenkin puheesta ymmärtänyt.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 28.02.2014 kello on 15:32 ---Käyttääkö joku oikeasti säännöllisesti autossa olevaa suihkua
--- Lainaus päättyy ---
Reissussa kun ollaan, niin (käytännössä) pelkää vaunun omaa suihkua tulee käytettyä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta